Isot velat maksukyykyyn nähden,annanko
mennä ulosottoon(josta eipystytä ulosmittaamaan)vai jatkanko kitkutusta puhtailla luottotiedoilla?
Kommentit (5)
pankki ei ajatellut asioita loppuun ja menetin toisen työni. Kun laskin lainan, yhtiövastikkeen jäi laskuihin ja muihin menoihin alle 500 e kuussa ja asuin yksin.
No, ekaks laitoin huutikseen kaiken ylimääräisen, kirppareilla jne jne ja puuroa aamu-ja iltapalaksi.
Pari vuotta olisin kärvistellyt ellei olis ollut paljon myytävää ja sitten sain palkankorotuksen ja tein ylitöitä.
Mulla sana ulosotto on punainen vaate. Itse olen itseni siihen pisteeseen laittanut ja itse myös suosta nostan.
Mun ystävä aina valittaa rahapulaa ja hänellä on koti ihan täynnä roinaa. Jos siivois, myis ylimääräisen, tulis kodistakin kivempi paikka olla ja tulis vähän rahaa tienattua.
no telkkari korkeintaan..mutta ei sekään kannata kun on elisaviihde tullut hommattua.voisi siitä 100e pummata huutiksessa
ap
oikea vaihtoehto olisi myydä omaisuus ja maksaa velat, jos sitten pystyy. Luottotiedot voisi menettää vasta, jos ei vielä persaukisenakaan saisi velkojaan maksetuksi... Sitten sossun asiakkaaksi, jos on toimeentulotukeen oikeutettu..