Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis mulla ei oikeasti ole yhtään ystävää

Vierailija
30.11.2011 |

tosi surullista,ei ole ketään kenen kanssa jutella puhelimessa,käydä lenkillä,kahvilla ym ym

muita kohtalontovereita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä omana syynäni - muutama vuosi sitten vielä oli mutta sitten aloin masennuksen ja väsymyksen takia pitää välimatkaa kun ajattelin että olisin huonoa seuraa ja että olen sitten ihmisten parissa enemmän kun jaksan taas. Nyt ei olekaan enää ketään kelle soittaa tai kenen kanssa olla.

Vierailija
2/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko täsä voisi vaikka yksinäisiä yhdistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu, totta kai vaikuttaa että olen uupunut ja varmaan lievästi masentunut, hirveän vaikea olla aktiivinen ihmisten suhteen.

Aina välillä jaksaa ja sitten taas...helpompi muka olla itsekseen. Ja kuitenkin yksinäisyys on valtavaa. Aviomies ei jaksa korvata ystävien puutetta, yllätys yllätys...

Vierailija
4/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, numero 9 Helsingistä:)

Vierailija
5/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yksinäinen kulkija Lappeenrannasta kahden lapsen kanssa.

Vierailija
6/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun läheltä ollaan

Vierailija
7/15 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten ystävää täällä lähimaillakaan. Ei ole lenkkiseuraa, ei kahvilaan juttuseuraa, ei ketään jota pyytää vaikka baariin viikonloppuna.

Vierailija
8/15 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun läheltä ollaan

Turun lähistöllä asuva kuittaa :)

Vierailija
9/15 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ikänne kanssa! Voi meinaan olla aikamoinen shokki, jos siellä lonely-loosers kerhonne kokeuksessa tuleekin ilmi että kaikki muut on jotain 40v+ rusinamammoja joiden hikiset Tapio Rautavaara-jutut ja muu mummopaska ei sua 20 vuotta nuorempaa voisi vähempää kiinnostaa!

Vierailija
10/15 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ikänne kanssa! Voi meinaan olla aikamoinen shokki, jos siellä lonely-loosers kerhonne kokeuksessa tuleekin ilmi että kaikki muut on jotain 40v+ rusinamammoja joiden hikiset Tapio Rautavaara-jutut ja muu mummopaska ei sua 20 vuotta nuorempaa voisi vähempää kiinnostaa!

Minusta on kiva että ystäviä in eri ikäluokista. Älkäähän lannistko noista kommenteista!

Vierailija
11/15 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva että ystäviä in eri ikäluokista. Älkäähän lannistko noista kommenteista!

Mitä väliä sillä on minkä ikäinen ystävä on?

Itse olen 32-vuotias ja minulla on esim. 55-vuotias erittäin hyvä ystävä !!

Luoja, mistä näitä tälläisiä ihmisiä sikiää...

Vierailija
12/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mullakaan ole. Joskus en osaa edes enää kaivata ystävää. Mutta taas joskus...

Vierailija
13/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain pari sukulaiskaveria, ja mieheni on paras ystäväni. Muita ei ole...

Vierailija
14/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika yksinäinen.

Kun olin nuori niin ajelin autolla vain yksin pitkiä matkoja. Olin aika ujo ja haaveilin vain siitä oikeasta.

Nyt kun olen onnellisesti naimisissa niin joudun olemnaan kotoa pois viikot ja vain viikonloppuna kotona ja siis olen taas paljon yksin.

Vierailija
15/15 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sitten laske tuota hiipuvaa etäsuhdetta, siis miesystävää sellaiseksi. Mutta useinkaan en jaksa enää jutella hänen kanssaan, koska on niin ärsyttävä tapaus :)

Just tänäänki kävin facessa, ja mulla oli päästä itku, kun ei vieläkään ollut kukaan kommentoinut päivitystäni. Ajattelin jo, että poistan koko profiilin, mitäpä mua kiinnostaa kenenkään kuulumiset, kun en mäkään ketään kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi