Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat!! Diagnosoikaa!

Vierailija
30.11.2011 |

Mikä ihme mulla on vai onko mikään? Olisko syytä varata aika lääkärille?

En tiedä liittyykö nämä edes yhteen, mutta nämä on siis "oireeni"

Kuukautisia ei ole ollut yli 2kk, en ole raskaana. Normaalisti suht säännölliset.

Naama kukkii.

Hiukset tippuu päästä.

Olen laihtunut 6kk aikana 20kg, ja olen nyt siis TOSI laiha. Syön paljon, liikun normaalisti.

Olen tosi väsynyt koko ajan.

Mikä ihme?? :o

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eli siis en ole vielä hakeutunut lääkärille, vasta viime päivinä alkanut ynnäämään oireita yhteen kun mies ihmetteli mikä minulla on ku olen niin väsynyt ja laiha. Jotenkin itse kai tottunut tähän olotilaan.. Huomenna soittelen lääkäriaikaa ja katsotaan, jos jotain on, toivottavasti löytyy!! Kiitos vastanneille, sai ainakin osviittaa jo minkätyyppistä sairautta voisi siis olla!

Vierailija
2/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivotaan parasta, ettei ainakaan mitään vakavaa.

Ei täällä kukaan saisi minkäänlaista diagnoosia ruveta heittelemään, ilman mitään laboratorio yms. kokeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Lienee siis syytä soittaa huomenna lääkärille.. :(

Vierailija
5/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuohon on hyvät lääkkeet. Voinnin paranemista!

Vierailija
6/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te veikkaatte A I N A kilpirauhasjuttuja. Riippumatta siitä millaiset ovat oireet ja onko kilpirauhanen tutkittu jo. Kun ette paljon muista sairauksista tiedä ettekä siten niitä osaa veikata.

Mutta ammattilaisena ap:lle, on aihetta mennä lääkäriin (kohtuullisen nopeasti).

Vierailija
7/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te veikkaatte A I N A kilpirauhasjuttuja. Riippumatta siitä millaiset ovat oireet ja onko kilpirauhanen tutkittu jo. Kun ette paljon muista sairauksista tiedä ettekä siten niitä osaa veikata. Mutta ammattilaisena ap:lle, on aihetta mennä lääkäriin (kohtuullisen nopeasti).

on tosi yleisiä ja tyypillisiä oireita nuo ap:n mainitsemat, toki muitakin iso liuta. Jostainhan kai on aloitettava. Kaipa ap:kin olisi maininnut, jos jotain on jo tutkittu..

Mitäs itse ehdottaisit ap:n oireilla, ammattilainen..?

Vierailija
8/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lekurin mielestä sulla ei ole liikatoimintaa.

Itselläni arvot viittaavat vajaatoimintaan ja monen monta oiretta on ja toiset aika pahana, mutta koska ne on viitearvojen sisäpuolella ei kannata ottaa lisäkokeita, eikä mulla mitään vikaa ole.

Siskolla vajaatoiminta ja samoilla arvoilla sai lähetteen, mutta minä en saa enkä edes lisäkokeita. Tätä ollaan siskon kanssa ihmetelleet. Olen niin väsynyt etten jaksa enää tapellakaan. Olispa varaa hoitaa itseään yksityisellä....

Tsemppiä sinulle. Tutustupa siihen oirekirjoon ja aja kantaasi vaikka lääkäri sanois mitä...

Vierailija
9/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemaan kaiken mahdollisen kilpirauhasjutuista, hyvä foorumi.

http://www.kilpirauhas.info/foorumi/

Vierailija
11/11 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet tosiaan ammattilainen niin varmasti tiedät, että ihan ensimmäisenä varmasti lääkäri laittaa lähetteetn TSH, T4V, Asat, Alat, Krea, PVK tai parhaimmassa tapauksessa TVK ja varmasti joitain muitakin kokeita. Lisäksi ap:han sanoi, että pitäisikö käydä. Mitään viitettä aiemmista lääkärillä käynneistä ei ollut. Mutta tosiaan turha täällä av:lla veikkailla vaan käydä lääkärillä pikimmiten.

Terveisin myöskin alan ammattilainen, joka myös linkitti poliklinikan verkkosivut.

te veikkaatte A I N A kilpirauhasjuttuja. Riippumatta siitä millaiset ovat oireet ja onko kilpirauhanen tutkittu jo. Kun ette paljon muista sairauksista tiedä ettekä siten niitä osaa veikata.

Mutta ammattilaisena ap:lle, on aihetta mennä lääkäriin (kohtuullisen nopeasti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi