Mieheni kosi minua eilen!
Aivan kuin olisin sillä hetkellä tavannut mieheni jälleen ensi kertaa. Oli ihana tunne, ja on vieläkin.
Kommentit (6)
En oikein ymmärrä? Olette siis jo naimissa, ja mies kosi uudelleen? Toki ei kai kukaan estä menemästä naimisiin useita kertoja, joissa maissa nää vihkivalojen vahvistamiset on aika suosittuja.
No pitääkö sitten sanoa että "poikakaveri", "hellu", kumppani, tms.. Ollaan oltu yhdessä neljä vuotta ja saatettu maailmaan kaksi lasta joista yksi on kuollut. Kyllä se minulle mies on ollut, ei avioliittomielessä mutta muussa kyllä.
:) älä noista kärtyisistä kateellisista pilkunviilaajista välitä.
Oletteko heti "tosimielellä" liikkeellä, hääpäivä katsottuna yms.?
Omakin mieheni (!) kosi minua kuukausi sitten, aika homma tuntuu olevan tässä häiden suunnittelussa ihan alusta lähtien... =)
Muttei kuitenkaan niin hopussa. Jos elettäisiin ensin joulu ohi ja aletaan sitten suunnittelemaan.
Itse en edes niin suurista häistä välitä. Kunhan kaikki läheisimmät saan juhliin. Eikä missään nimessä kesähäitä.
En oikein ymmärrä? Olette siis jo naimissa, ja mies kosi uudelleen? Toki ei kai kukaan estä menemästä naimisiin useita kertoja, joissa maissa nää vihkivalojen vahvistamiset on aika suosittuja.