Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko äitiyshousut teillä on käytössä?

09.11.2005 |

Esikoisen odotuksen aikana mulla oli käytössä käytännössä 2 housut, yhdet farkut ja yhdet suorat mustat, (+ yhdet, joita ei olis ikinä kannattanut hankkiakaan, kun olivat niin typerän malliset.)

Nyt toista odottaessa on vähän ' revennyt homma käsistä' ... Laskeskelin tuossa just, että varsinaisia äitiyshousuja löytyy 6 ja hameita 3. Lisäksi on kaapissa edelleen edellisestä raskaudesta jemmatut 2 housut - jotka on toistaiseksi tältä raskaudelta käyttämättömänä, koska ovat vähän liian isoja, saa nähdä vieläkö tulevat loppuraskaudesta tarpeeseen ;-)

Käytössä pyörii lisäksi setti tavallisia (matalavyötäröisiä tai muuten vaan isoja) (trikoo)housuja, mutta nämä lähinnä koti, liikunta ja ulkoilu tarkoituksessa.

Enkä edes ole missään sellaisessa työssä, joka edellyttäisi erityisesti pukeutumista...

Tiiu, housuhamsteri rv30

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla, että jollain muullakin on " lähtenyt käsistä" tämä vaatetusosasto. Mulla on kolmet äitiyshousut ja kaksi äitiyshametta - ja puseroita ihan mukavasti. Jotkut ovat sitä mieltä, että on turha tuhlata rahaa äitiysvaatteisiin kun raskaus kestää vain 9 kk, mutta itse olisin joka tapauksessa todennäköisesti ostanut parit-kolmet uudet housut ja pari hametta jos en olisi raskaana. Miksi täytyisi kärvistellä samoissa vaatteissa koko raskaus, kun voi nauttia myös tästäkin pukeutumisesta?! :o)

Vierailija
2/5 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis... Mulla on kolmet äitiyshousut, kahdet niistä on farkut. Myös yhdet tavalliset farkut mahtuvat vielä, ja yhdet tavalliset housut. Äitiyshameita on yksi, pari tavallista hametta mahtuu vielä päälle.

Kotihousuja on iso läjä, yhdetkään eivät ole äitiysmallia...

Ja nyt rv23 menossa, joten varmaan ehtii vielä vaatetta kertyä... mulla on muutenkin paljon vaatteita, siis ihan liikaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta ajattelin että menen minimihankinnoilla läpi raskauden, toisin kävi. Mulla on viidet housut, kaksi hametta, yksi pikkumusta, 7 paitaa/neuletta. Osaltaan asiaa selittää se, kun osa alkuraskauden aikana hankituista mamma-housuista ei enää puolenvälin jälkeen ole mahtunut kiinni. Ostaessani vaatteita mamma-osastoilta/liikkeistä en tullut ajatelleeksikaan että osa mammavatteista on ns. alkuraskauden mallistoa:(

Vierailija
4/5 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...käytössä ei oikeestaan yksiäkään...

Sammarit hommasin hautajaisia varten ja käytin niitä sen yhen ainoan kerran (jospa ne laittas sit vaikka joihinkin pikkuhouluihin). Sit sellaset mustat äippäpökät hommasin lastentarvikeliikkeestä, ei oo tullu piettyä kun kuminauha kiristää. Kaverilta sain yhet reisitaskuhousut, muuten kivat mutta vähän liian pienet ja ohutta kangasta. Lähinnä käytössä parit normaalit collegehousut sekä yhet isot kevyttoppahousut.

Paitojakin on siunaantunu muutamia. Yks musta t-paita ahkerassa käytössä, muut hyvin hyvin harvakseltaan...

Eli paljon on tullu hankittua ihan turhaan...=/

Viel ois viikkoja yheksän jälellä ennen laskettua aikaa, eli viimeset hetket käsillä ruveta käyttään noita vaateparsia=)

Vierailija
5/5 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ootuksen en oo vielä siirtyny mamma-mallistoihin, mutta vastailen kolmen aiemman kokemuksen pohjalta.

Mulla on ollu aika simppeli systeemi noitten housujen suhteen:

-parit " trikoolötkyt" kotikäyttöön

-farkut arkivaatteeksi ihmisten ilmoille

-ulkoiluhousut

-yhet siistimmät suorat housut

-pitkä ja lyhyt hame

Kertyyhän noistakin listaa, mutta pakkohan sitä on ollu ittensä vaatettaa tarkotuksen ja kelin mukaan.

Paitoja onkin sitte melko pitkä list, niillä kun saa vaihtelua housuasuihin. Niitä en oo säästelly ootuksesta toiseen, ovat loppuraskaudesta jo niin kulahtaneita mahan kohalta.

Oon reilusti sitä mieltä, että ootusajan huolenpito omasta ulkonäöstä ja hyvinvoinnista auttaa jaksamaan raskauden miinusmerkkejäkin!

Olkaa huoleti " housuhamstereita" ! Teillä on siihen ihana syy ja oikeus! :)))))