Karuimmat ihmiskohtalot, eli monestiko voi salama iskeä samaan paikkaan?
Meidän tutuilla kuoli vauva kohtuun, toinen vanhemmista sairastui syöpään, isovanhempi sai aivo-infarktin, samoin sittemmin toinen vanhemmista.
Miksi samoja, kivoja ihmisiä koetellaan jatkuvasti?
Kommentit (9)
Kuulin kerran termin "paskankasautumisteoria".
Sen mukaan samoille (yleensä juuri ihanina pidetyille ihmisille, jotka eivät olisi mitään ansainneet, siis pahaa ainakaan) ihmisille tapahtuu aina kasautuvasti ne ikävimmät jutut. Mikä ihme siinä on????
Ensimmäinen lapsi on terve. Kaksi keskimmäistä kantaa perinnöliistä kehitysvammaisuutta jonka voi saada vain isältä ja äidiltä. Toinen näistä sairastaa diabetestä. Nuorin, neljäs lapsista sairastaa ms-tautia ja diabetestä. Äidillä kurkkusyöpä.
kuoli mies kun kaikki lapset (4 lasta) olivat alle kouluikäisiä.
vanhin lapsista teki itsemurhan täysi-ikäisenä ja muutaman vuos sen jälkeen kuoli toisiksi vanhin kolarissa.
että voi sanoa että sitä naisraukkaa on kyllä elämä koetellut!
että omalla äidilläni on ollut rankka elämä.
Äiti sai avioliiton mukana kaksi lasta joiden äiti oli kuollut syöpään. Sitten syntyi isoveljeni joka pienestä asti hankkiutui ongelmiin ja istuu nyt linnassa. Seuraavaksi tulin minä, ja sitten vielä iltatähti pikkuveljeni.
Minä ja nuorempi veli aloimme käyttää huumeita, joihin veli viime vuonna kuoli. Tämän jälkeen pääsin kuiville ja nyt olen 18 ja odotan itsekin lasta.
Äiti kamppailee asuntolainan ja kahden työpaikan kanssa. Hänen luonaan asun minä ja veljeni vaimoineen ja vauvoineen (molemmat kyllä töissä ja tuomme rahaa kotiin)
Äidin isä on vakavasti sairas ja vuoden sisällä 4 tätiään on kuollut. Kamppailemme koko perhe mutta itseäni kaduttaa se mitä kaikkea me lapset olemme äidin laittaneet kärsimään.
ei katso, montako kertaa siitä kattilasta ammennetaan. Se on pohjaton kattila.
Mun mummoni on 93-v, asuu itsenäisesti, ja ihmettelee joskus, miksi Jumala on unohtanut hänet tänne ja antanut liikaa terveyttä.
Hänellä on kuollut 2 lasta, toinen kätkytkuoleman ja toinen keuhkokuumeeseen pienenä, mies kuoli infarktiin 37-veenä ja hän jäi yksin kuuden lapsen kanssa, helvetilliseen köyhyyteen. Nuorin lapsista masentui 18-veenä sydänsuruista ja tappoi itsensä mun isäni käsiaseella (varasti sen) ampumalla, kaksi kuoli viisikymppisinä infarktiin (myös mun isäni) ja yksi on aivoinfarktin takia pyörätuolissa hoitokodissa. Kahdesta jäljelle jäävästä tyttärestä toisella on kohtusyöpä, ja hoidot on sujuneet vaihtelevasti, valkosolut romahtaa kesken hoidon.
Mummoni ei haluisi enää lastensa hautajaisiin, vaan omiinsa.
Siis tarkoitin sanoa että on istunut & on rikosrekisteri..nyt vapaana.
ei katso, montako kertaa siitä kattilasta ammennetaan. Se on pohjaton kattila.
Mun mummoni on 93-v, asuu itsenäisesti, ja ihmettelee joskus, miksi Jumala on unohtanut hänet tänne ja antanut liikaa terveyttä.
Hänellä on kuollut 2 lasta, toinen kätkytkuoleman ja toinen keuhkokuumeeseen pienenä, mies kuoli infarktiin 37-veenä ja hän jäi yksin kuuden lapsen kanssa, helvetilliseen köyhyyteen. Nuorin lapsista masentui 18-veenä sydänsuruista ja tappoi itsensä mun isäni käsiaseella (varasti sen) ampumalla, kaksi kuoli viisikymppisinä infarktiin (myös mun isäni) ja yksi on aivoinfarktin takia pyörätuolissa hoitokodissa. Kahdesta jäljelle jäävästä tyttärestä toisella on kohtusyöpä, ja hoidot on sujuneet vaihtelevasti, valkosolut romahtaa kesken hoidon.
Mummoni ei haluisi enää lastensa hautajaisiin, vaan omiinsa.
Kuulin kerran termin "paskankasautumisteoria".
Sen mukaan samoille (yleensä juuri ihanina pidetyille ihmisille, jotka eivät olisi mitään ansainneet, siis pahaa ainakaan) ihmisille tapahtuu aina kasautuvasti ne ikävimmät jutut. Mikä ihme siinä on????
on Matteusvaikutus, mielestäni pitää varsin hyvin paikkansa, ikävä kyllä :/
kaksi lasta on tullut yliajetuksi - toisella kertaa koulubussi ja toisella kertaa kylän "pahat pojat".
Hänen veljensä 7-vuotias hukkui juuri.
Ystäväni sairastui syöpään, hieman aikaisemmin hänen äitinsä halvaantui, siskonsa joutui pyörätuoliin ja veli veti itsensä hirteen.
Pyrin koko ajan siihen ,että en valittelisi pienistä.