Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vamma Jarnan Nöpöllä on?

Vierailija
26.11.2011 |

Tietääkö kukaan? En ole pystynyt päättelemään onko cp-vamma, downin syndrooma vai vain älyllinen kehitysvammaisuus ja fyysisiä ongelmia.

Mietin kun on tuollainen pieni ruippana ja silmälaseineen ja kasvonpiirteineen jotenkin jälkeenjääneen näköinen. Miksiköhän äitinsä silti revittelee häntä blogissaan? Minä pitäisin tuollaisen kauhulapsen piilossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäi ilman happea liian pitkäksi aikaa, siitä erikoinen ulkonäkö ja älyllinen jälkeenjääneisyys.

Vierailija
2/5 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kun on tuollainen pieni ruippana ja silmälaseineen ja kasvonpiirteineen jotenkin jälkeenjääneen näköinen. Miksiköhän äitinsä silti revittelee häntä blogissaan? Minä pitäisin tuollaisen kauhulapsen piilossa.

Et kai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vammaiset ihmiset piilottaa laitoksiin.

Kaikki me ollaan ihmisiä, meillä vaan on erilaisia omianaisuuksia. Ja kaikilla on ihan yhtäläiset oikeudet.

Miten vielä 2000-luvulla ihmisillä voi olla tuollaisia kauhulapsia-asenteita????

Tietääkö kukaan? En ole pystynyt päättelemään onko cp-vamma, downin syndrooma vai vain älyllinen kehitysvammaisuus ja fyysisiä ongelmia.

Vierailija
4/5 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perättömyyksiä viattomasta lapsesta täällä levitelkö!

ja jäi ilman happea liian pitkäksi aikaa, siitä erikoinen ulkonäkö ja älyllinen jälkeenjääneisyys.

Vierailija
5/5 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan näitä blogeja joissa sairaita/vammaisia lapsia esiintyy, vaikka kuinka paljon.

esim. anrinko.blogspot.com ja http://vinkea.blogspot.com/