Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi pullean naisen kanssa

Vierailija
25.11.2011 |

Kysyisin miehiltä (tai miksei pulleilta naisiltakin) joilla pullea vaimo että miten harrastatte seksiä? Mimmosia asentoja? Vaihdatteko usein asentoja vai onko se valittava heti alussa?

Oma vaimoni painaa sen 100 kg (170 cm pitkä) eikä oikein mielellään asentoja vaihda tai kokeile mitään mikä vaatii akrobatiaa.

Osasyynä lonkka joka on vaivannut viimeisen muksumme syntymän jälkeen.

Mieliasento hänellä on takaapäin ja minun pitäisi aina ryykätä täysillä. Ongelma on se että silloin mulla lähtee lasti melko nopeasti (2-4 min).

Itse haluaisin "rakastelua" mutta on vissiin vain otettava se mitä saa. Hän ei nimittäin ole ollenkaan halukas harrastamaan seksiä kanssani (muiden kanssa kyllä josta jäikin jo kiinni).

Antakaas vähän vinkkejä...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat naiset on tosi ihania,rakastella.Tosi lutusia()Nam nam:-)))))))

Vierailija
2/15 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikalailla samaa kokoluokkaa kuin vaimosi, ja kyllä meillä sekstaillaan ihan siinä missä nuorempana ja solakampanakin.

Edestä ja takaa, sivusta ja ratsastaen, kaikki luonnistuu oikein hyvin, kesken asentoa vaihtaenkin, ns. lennosta vaihtaen.

Eli vaikka pullea olenkin, niin notkea ja halukas olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut mies tietää, että pullealla naisella on sitä pehmeää lihaa myös siellä kaikkein pyhimmässä.

Vierailija
4/15 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itse pullea nainen (on muuten kaunis ilmaisu tällaiselle lihavalle) ;).

Joskus vaihdettiin asentoja, viime aikoina noista yleensä jompikumpi. Olen joskus kainosti ehdottanut, että muitakin voidaan kokeilla, mutta mieheni ei korvaansa ole lotkauttanut, joten sen enempiä mielipahaa keräämättä olen noihin koettanut tyytyä.

Totta kai parisuhteessa on huomioitava puolin jos toisin nuo fysiologiset esteet ja ajoitukset eli jos miehelläni on helvetin kipeä selkä, ei sen tarvitse päälleni könytä vaan saa lusikassa.

Jos naisesi haluaa, että ryykäset nopeasti niin sitten varmaan sullon ryykästävä nopeasti. Kuulostaa nyt vaan valitettavasti siltä, että jotain tarttis tehdä teidän seksuaalisen suhteen eteen, jos muita harrastaa mieluummin. :/

Olen pahoillani.

Millaisia vinkkejä siis haluat?

Vierailija
5/15 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itse pullea nainen (on muuten kaunis ilmaisu tällaiselle lihavalle) ;).

Joskus vaihdettiin asentoja, viime aikoina noista yleensä jompikumpi. Olen joskus kainosti ehdottanut, että muitakin voidaan kokeilla, mutta mieheni ei korvaansa ole lotkauttanut, joten sen enempiä mielipahaa keräämättä olen noihin koettanut tyytyä.

Totta kai parisuhteessa on huomioitava puolin jos toisin nuo fysiologiset esteet ja ajoitukset eli jos miehelläni on helvetin kipeä selkä, ei sen tarvitse päälleni könytä vaan saa lusikassa.

Jos naisesi haluaa, että ryykäset nopeasti niin sitten varmaan sullon ryykästävä nopeasti. Kuulostaa nyt vaan valitettavasti siltä, että jotain tarttis tehdä teidän seksuaalisen suhteen eteen, jos muita harrastaa mieluummin. :/

Olen pahoillani.

Millaisia vinkkejä siis haluat?

En taida itsekään tietää. Ollaan oltu yhdessä 17 vuotta josta naimisissa reilu 11.

Taisin kirjoitella vain harmissani. Juuri äsken harrastettiin seksiä reilu tunti. No, eihän siitä oikein mitään meinannu tulla kun vehje oli lopuksi niin löysä että oikein hävetti. Tabunkin nappasin tuossa nelisen tuntia sitten ja aliksi näyttikin homma hyvältä.

Taidan olla toivoton tapaus. Vanhaa hoitoanikin lämmittelin tuossa pari tuntia sitten Facessa. Sieltä ehkä voisi olla jotain tulossa.

Ehkä painun nukkumaan. Ei tästä hommasta oikein ota selvää...

Kiitos kuitenkin vastanneille! :-)

Vierailija
6/15 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se muille pilluaan jakaa. Anna kenkää !

Vierailija
7/15 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on alkanut viimeaikoina himottamaan sellaiset muhkeammat tytöt.

Vierailija
8/15 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah... tämän ihanan päivän aamuna sain pitkästä aikaa upottaa kullini isoon ja muhkeaan vaimooni ja teki kyllä hyvää. Lasti tuntui lähtevän selkärangasta asti. Noh, olihan tuossa toki hiukan synnytystaukoa välissä, mutta muistaa pienen tauon jälkeen taas arvostaa sitä jumalaista pillua. Kuin mehevä sisäfilee.

Vierailija
9/15 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, ei koskaan, ei koskaan, perse haisee ym!!!!!!!!!! Nain itse vain kapealantioista taekwondopeppua!

Vierailija
10/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:10"]Yök, ei koskaan, ei koskaan, perse haisee ym!!!!!!!!!! Nain itse vain kapealantioista taekwondopeppua!
[/quote]

Onko kokemusta vai miksi mesoat? Ei minun perse haise vaikka ylipainoinen olenkin. Eikä peräsimeni koskaan 15 vuotisen kamppailu-urheilu urani aikana ollut kapea tai pieni. Jo kehittyneet pakaralihakset pitävät huolen siitä. Oletko varma ettet vahingossa ole pokannut pikkupoikaa?

Vierailija
11/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaveripiirini mielestä vähän säälittävä kun aina hekumoin näitä pulleampia leidejä. Käydään talvilomilla laskettelemassa ja siellä daamit on pääsääntöisesti sutjakampaa sorttia. Mutta jos sinne joku lihavampi lady eksyy, niin jonoksi asti on miehet vonkaamassa. 

Että vinks vinks vaan naiset. Levin kiimaviikoilla riittää vientiä!

Ja kaikki asennot onnistuu vaikka olis kuinka lihava nainen. Jos ei muuta, niin varioituna. 

Sängynlaidalla tyynyt polvieni alla on minun suosikkini. Siinä jää kädet vapaaksi ja näkymä on esteetön.... Aaaahhh... Ja doggystyle on takuuvarma orgasmi.... Lusikka toimii myös.

Sellaisen havainnon olen vuosien varrella myös tehnyt että lihavat naiset ovat monasti yllättävänkin notkeita......

Vierailija
12/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä onnistuu kaikki asennot pullean naisen kanssa

ei mitään ongelmia asennoissa, myös lähetyssaarnajassa tekee hyvää

15 v olen nainut pulleaa

Vierailija
13/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat naiset ovat järjestään kiimaisempia ja jotenkin niin läsnä ihan kaikessa mitä niiden kanssa puhaa.

Just tälläkin hetkellä on yksi seksikäs pullukka kiikarissa. Ei vaan ole tullut tilaisuutta alkaa urakalla piirittämään. No toivottavasti tämä hottis aktivoituu kunhan pikkujoulusesonki alkaa......

Vierailija
14/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tota lihavaa akkaani jyystäny jo niin kauan, etten edes muista miltä seksi normipainoisen kanssa tuntuu?

Aina se on valmis -vanha partioilainen kun on! Eikä ole mistään kieltäytyny. Paitsi ei saa orkkua itsetyydytyksellä jos kattelen vierestä. Mutta rääkyen laukeaa jos vähän litorista lirputtelen kun rouva sauvaa itteensä työntelee.

Ja tissithän sillä on ihan mahtavat. Niiden väliin laukeaminen on edelleenkin kiihottavaa. Jaa taidanpa tästä vähän lähteäkin pillua selaamaan.

Vierailija
15/15 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ TOPIC HYI VITTU LÄSKIT OLETTE OKSETTAVIA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan