Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaamos tappaa... ketään muita ?

Vierailija
25.11.2011 |

olen väsynyt koko ajan, nukun normaalit yöunet ja vieläö extraa päivisin, jos olen kotona. Saatan vetääå 3 tunnin päiväunet viikonloppuisin, ja siihen päälle 9 tunnin yöunet. väsyttää, olen saamaton. Ja tämä toistuu joka vuosi, jos ei ole lunta. Kotityöt kasaantuu. En jaksa tehdä mitään. Kaikki vitamiinit kokeiltu, kahvi ei piristä enää. Ainoaksi vaihtoehdoksi taitaa jäädä se lamppu...

Keväällä sitten olen kuin eri ihminen. Energiaa riittää, en nuku päivisin ja jaksaisin mitä vaan. olen varmaan syntynyt väärään maahan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä lääkitys on kunnossa ja kesällä jaksan ja viitsin tehdä vaikka mitä! Treenaan, kokkaan, touhuan ja kun syksy tulee, niin on aivan veto veks, mikään ei huvita! Mulla on kirkasvalolamppu, jonka edessä meikkaan joka aamu n.15 min. En uskalla kokeilla olisinko vielä vetämätön ilman sitä... Mielelläni vietän kesät Suomessa ja pakenen aurinkolomalle loka-marraskuussa tai tammikuussa. JOulu onneksi katkaisee tätä ankeaa vuodenaikaa!

Vierailija
2/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain valoa, kun olin juuri 3 vk Thaimaassa. täällä sitten odotti kaamea kylmyys ja pää jäätyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä pohjoisessa pitäisi ihmisten saada nukkua talviunia niin kuin Muumit.

Marraskuussa sisään nukkumaan, maaliskuussa sitten taas ulos.

Kai tähänkin tottuu, syksyllä on vaan hiljaisempaa, ja sitten taas keväällä virkistytään touhuamaan kaikenlaista.

Vierailija
4/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri valittaa samaa koko ajan, ja meillä on töissä kirkasvalolamppu, jota voi ottaa halutessaan työpöydälleen. Vaan ei ota ja valittaa vaan.

Vierailija
5/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilen jopa enemmän kuin keväällä tai kesällä enkä ole muutenkaan flegumpi.

taitaa olla sukuvika tai asennevamma

Vierailija
6/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se mitään auta.

Vierailija
7/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tää marraskuu mulle vaikee,ku on koko ajan harmaata,pimeetä...ääh!

Vierailija
8/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivasta, niin se on heti "sukuvika tai asennevamma", jos muut siitä kärsii. kaamosmasennusta on tutkittukin, ja minä ainakin haluasin olla energinen, mutta kun en ole.

Vierailija
9/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilen jopa enemmän kuin keväällä tai kesällä enkä ole muutenkaan flegumpi.

taitaa olla sukuvika tai asennevamma

minä olen ollut jo monta viikkoa sairaana, lapsiperheessä ei mikään ihme että on flunssaa. Ei pysty urheilemaan vaikka kuinka tahtoisi. Muuten en sairastele mutta syksy on tätä kauheutta.

Onko sinulla jotain sairauksia tms joita voisimme analysoida samaan tyyliin?

Vierailija
10/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tähänkin tottuu, syksyllä on vaan hiljaisempaa, ja sitten taas keväällä virkistytään touhuamaan kaikenlaista.

pärjäisin varmaan ihan hyvin jos voisi vaan kotona hissutella ja polttaa kynttilöitä ja kuunnella klassista. Mutta töissä on syksyllä kaikkein kiireisin aika ja marraskuussa alkaa olla ihan lopussa.

MInua häiritsee tähän pimeään aikaan pahasti pimeän ja kirkkaiden valojen vastakohta, tarkoitan siis siirtymistä tuolta ulkoa hämärästä kirkkaisiin loisteputkivaloihin. Saan joka syksy siitä migreenityyppisiä näköhäiriöitä. Pää ei vaan kestä. Sanokaa nyt että tämäkin on asennevamma.

Vierailija
11/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja töitten jälkeen yli kahden tunnin päikkärit. Vireystila silti koko ajan nollassa. Hieno vuodenaika!

Vierailija
12/12 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kärsii tästä lumettomasta kaamoksesta, kun lunta tulee, on hiukan valoisampaa ja helpompaa. Tehokkaita kotikonsteja kaamoksen helpottamiseen on olemassa, kuten liikunta, ruoka ja lisäravinteet, etenkin D-vitamiini, kirkasvalohoito ja jos ei muu auta niin voi matkustaa aurinkorannalle, se helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän