Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Härregyyyd sentään kun me oltiin Gunnarin kanssa Stockmannilla

Vierailija
24.11.2011 |

niin eihän siellä enää myyjillä ole nimikyltissä ruotsin lippua! Mitä tämä on, eikö meidän oma puolue RKP olekaan huolehtinut, että meitä palvellaan meidän omassa kaupassa?!?!!?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en JAKSA tätä pakkoruotsityyppiä!

Vierailija
2/10 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en JAKSA tätä pakkoruotsityyppiä!

Mikä pakkoruotsityyppi? Tottakai pakkoruotsi pitää olla, lisää vaan pakkoruotsia, jotta palvelu pelaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannu saman ja se loukkaa. Varsinkin kun niillä näyttäis olevan englannin liput siinä rinnuksilla ja joillain jopa saksan, mutta ei ruotsia. Boikotoin heti joulun jälkeen! Ennen ei voi, kun siellä parhaat herkut ja hyvät kantistarjoukset.

Vierailija
4/10 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannu saman ja se loukkaa. Varsinkin kun niillä näyttäis olevan englannin liput siinä rinnuksilla ja joillain jopa saksan, mutta ei ruotsia.

Ja ryssän lippu! Mutta ei ruotsin. Gunnar meinasi saada sydänkohtauksen.

Vierailija
5/10 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minua ja lassea (=lars) on aina palveltu på svenska vaikka ei lippua rinnassa ole ollutkaan. jos niille puhuu ruotsia, kyllä ne vastaa kans. voit mennä ja vaikka prova!

Vierailija
6/10 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostetaan joka kerta myös, lasse ja lapset ja koirakin tykkää!

Vierailija
7/10 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minua ja lassea (=lars) on aina palveltu på svenska vaikka ei lippua rinnassa ole ollutkaan. jos niille puhuu ruotsia, kyllä ne vastaa kans. voit mennä ja vaikka prova!

Tunnetko sinäkin mielihyvää, kun uppiniskainen suomenkielinen joutuu nöyrtymään ja palvelemaan sinua huonolla ruotsillaan?

Vierailija
8/10 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tjänare vaan, stockan tytöt ja kollit!

Vierailija
9/10 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

till söndagbrunssi på söndag?

Vierailija
10/10 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joutuu korjailemaan näiden sönkkömyyjien kielioppivirheitä! Mutta vispiläasiaahan minulla olikin.. Kävikin niin ikävästi, ettei meillä ole niille enää käyttöä. Meidän Björris elikkäs Björn sai kihdin niistä Herkun ostereista. Laitettiinkin meiän kaikki vispilät pelastusarmeijan joulupataan ja varmasti joku vähävarainen ilahtuu silmittömästi! Sinne meni myös Björriksen golf-kepukka -se kihti taas- ja meidän maltankoiran trenssi viime sesongilta. Tuli tosi hyvä mieli!