Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusavuton..help ne jolla on nescafe dolge custo!!!!

Vierailija
23.11.2011 |

Meillä on se piccolo kone näistä. Ja en oikeesti osaa ymmärtää että miks esim. mun kaakao ja jotkut kahvit maistuu ihan vedeltä välillä. Jossain esitteessä kerrottiin että juomia voi vaahdottaa jotenki hienosti siihen päälle? siihen ei oo missään kohassa neuvoa? Mun tietääkseni tällä piccolo koneella ainut ero niihin muihin on se, että pienempi vesi säiliö.. Eli jos sä keität jotakin sillä koneella pitääkö se tarkka määrä mitata vettä säiliöön, vai voiko sen säiliön laittaa täyteen ja sitten vaa alkaa keittää ja kone sitten lopettaa ite kun on valmista? Mä oikeesti luulin että tää ois joku yksinkertanen kone mihin vaan kapseli sisään ja hyvää kahvia. Taitaa vaan olla meikäläisen järelle liian vaikeeta.. Oon yrittäny netistä selata ohjeita tuntitolkulla mutta en löydä kun englanninkielisiä.. eikä noissa koneen mukanatulevistakaan oikee apua oo. Eli jos jollain ihanallla ihmisellä ois sama kone niin voisko vähän neuvoa, olisin enemmän kuin kiitollinen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lopeta vedenlaskua automaattisesti vaan se pitää itse katkaista. Juoman väristä itse katson, milloin lopetan tai mittaa muki, mihin teet juomaa ja sen mukaan lasket maidon ja kahvin.

Vierailija
2/4 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tiedän minka verran lasken maitoa ja sitä kahvia? onko jossain ne määrät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks pitää ostaa liian hieno kone? Kerta sitä on noin hankala käyttää.

Vierailija
4/4 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketin päältä määrät. siinä on aina sanottu, paljon tulee maitoa ja paljon kahvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan