Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä värinen keittiö jos...

Vierailija
23.11.2011 |

Kodinkoneet ovat kaikki teräksen värisiä ja ainoastaan astianpesukone integroidaan, muut tulevat näkyviin. Lattiaan tulee vaalea laminaatti, ehkä jokin valkotammi (en tiedä vielä). Ruoka pöytä tulee sijaitsemaan keittiön ison saarekkeen (jossa ei liettä) toisella puolella.

Tykkään kirkkaista väreistä, rauhallisesta ja lämpimän oloisesta värimaailmasta. Scandinaavisesta muotoilusta, folk-tyylisistä jutuista, kirkkaan punaisesta, turkoosista, harmaasta, valkoisesta, mustasta jne. Haluan raikkaan, luokse kutsuvan, leikkisän, iloisen ja kauniin keittiön.

Ja olen ihan lukossa kaappien ja tasojen värin suhteen...

Apua!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasot tummaa kiveä.

Vierailija
2/2 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että se kontroloi ja syö valoa keittiöstä. Olen ajatellut valkoista, vaalean harmaata (tai jotain muuta vaalean sävyä) tai jopa vaaleaa puutasoa (tosin laminaattia, sillä meillä ei aito puutaso kestäisi vuottakaan).

Olen käynyt monessa eri keittiöfirmassa hakemassa tarjouksia ja aina tulee värimaailmaa muutettua mutta mikään ei vielä ole oikein iskenyt. Ja jonkun pitäisi iskeä, jotta tiedän tekeväni oikeaa ratkaisua. On suunniteltu harmahtavaa keittiötä, mustavalkoista, lähes valkoista, valkoista ja jotain vaaleahkoa puuta. Yläkaapit nyt mitä todennäköisimmin tulee olemaan valkoiset. Alakaapit ja taso tuottaa edelleen päänsärkyä.

Tarkoittaako kakkonen valkoisella keittiöllä, että ihan kaikki olisi valkoista? Taso ja kaapit?

Entä mitä välitilaan? Uskaltaisinko kokeilla punaista mosaiikkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla