Onko nämä ystävän sanoja?
Olen ihastunut toiseen mieheen, olen siis kamala vosu myönnetään. Mies on minua nuorempi jonkin verran. Oma mieheni on myös minua nuorempi,mutta hän rakastaa minua, sen tiedän ihan 100% varmasti. Mutta olen ollut pitkää tyytymätön koska hän ei tee kotitoöitä ja on sulkeutunut. Mutta hän ei ryyppää eikä hillu kapakoissa, on kaikin tavoin luotettava. Tämä ihastukseni on hänen vastakohtansa. Mutta en voi mitään, olen niin ihastunut, vetovoima on vain fyysistä.
Ystäväni sanoi minulle että minulle on tulossa selvästi ero ja että oma mieheni löytyää varmasti kauniimman ja nuoremman :O) tottakai näin onkin, mutta miksi hän sitä minulle sanoo? olin aika loukkaantunut. Ihan kuin minä olisin pelkkä nolla.
En tunne että hän tukee minua asiassa jossa tarvitsisin itsetunnon palautusta jotta voisin pyristellä irti ihastumisestani, olen itsekin itseeni tosi pettynyt. En ole mennyt sänkyyn ihastukseni kanssa vaikka hän on sitä kovasti ollut vailla. halut olisi minullakin kovat mutta olen pitänyt ne aisoissa.
Kommentit (35)
Kerro sitten miehellesi että mitä olet tehnyt, jos et muuten jää kiinni.
Se ansaitsee paremman muijan kuin sinä.
jos alat sivusuhteeseen niin kaiken siitä seraavan johdosta itsetuntosi tulee olemaan entistä huonompi. Sen sijaan jos jätät väliin, luultavasti itsarvostuksesi nousee.
Yrität ihan vakaasti tuhota parisuhteesi.
Itsesäälittelet itseäsi siitä, kuinka olet ystäviesi mollaama ja vailla itsetuntoa, ja samalla uhmittelet kuin pahin kaksivuotias, että sinähän petät jos huvittaa.
Nyt otat itseäsi nainen niskasta ja mietit, mitä haluat. SINÄ olet vastuullinen teoistasi, ei sinua kukaan pakota pettämään ja tuhoamaan parisuhdettasi.
Sivupano loukkaa kumppaniasi, eikä johda mihinkään, koska tuo toinen mies on omalla tahollaan parisuhteessa. Haet hänestä pelkästään jännitystä ja pönkitystä omalle egollesi, joka vaikuttaa aika epävakaalta.
Mieti, mitä muuta voit tehdä elämäsi ja parisuhteesi piristämiseksi. Sen sivusuhteen jätät nyt täysin sivuun, etkä tapaa sitä miestä. Tajuat, mikä funktio sillä sivusuhteella sinulle oli, ja hankit samaa jännitystä elämääsi hyvillä keinoilla.
Kerro sitten miehellesi että mitä olet tehnyt, jos et muuten jää kiinni. Se ansaitsee paremman muijan kuin sinä.
'
minä tiesin ettei ystäväni hyväksy tätä ihastumistani. mutta kerroin kuitenkin koska minulla on paha olla ja vielä pahempi sen avautumisen jälkeen...
ap
kiinnostus on fyysistä. en ikinä huolisi häntä salaiseksi poikaystäväksenikään edes. Minua vaan risoo että minua on haukuttu jos mitenkin kun olen asiasta jollekulle avaantunut mm. vanhaksi portoksi, ikää mulla on 42v. Ok onhan se paljon mutta kuitekin. Se on vienyt mielen tosi alas, ihan kuin minä en olisi yhtään muitään. ap
siitä huolimatta et kai aio mennä tuon miehen kanssa paneskelemaan? Ei se sun itsetuntoa paranna. Tottahan se on että miehesi eron tullessa tod näk löytää nuoremman.
omahapan on elämäni. Jos mieheni löytää nuoremman nini sepä on hyvä vaan hänelle. rehellisesti sanottuna hän sen ansaitsisikin.
ap
ja mitä enemmän aikaa kuluu sitä paremmalta tuntuu kun en näe ao. tyyppiä.
Olen varmasti mieleltäni epävakaa ja se huolettaa minua. Minun mies on on kuin taivaasta tippunut enkeli ja minä olen huono vaimo hänelle.
Hän ei ansaitse tätä.
ap
Yrität ihan vakaasti tuhota parisuhteesi.
Itsesäälittelet itseäsi siitä, kuinka olet ystäviesi mollaama ja vailla itsetuntoa, ja samalla uhmittelet kuin pahin kaksivuotias, että sinähän petät jos huvittaa.
Nyt otat itseäsi nainen niskasta ja mietit, mitä haluat. SINÄ olet vastuullinen teoistasi, ei sinua kukaan pakota pettämään ja tuhoamaan parisuhdettasi.
Sivupano loukkaa kumppaniasi, eikä johda mihinkään, koska tuo toinen mies on omalla tahollaan parisuhteessa. Haet hänestä pelkästään jännitystä ja pönkitystä omalle egollesi, joka vaikuttaa aika epävakaalta.
Mieti, mitä muuta voit tehdä elämäsi ja parisuhteesi piristämiseksi. Sen sivusuhteen jätät nyt täysin sivuun, etkä tapaa sitä miestä. Tajuat, mikä funktio sillä sivusuhteella sinulle oli, ja hankit samaa jännitystä elämääsi hyvillä keinoilla.
Komppaan tätä viestiä..
teen mitä vaan että voin hyväksyä itseni.
ap
pettäminen. Sen nyt ainakin päätät, että jätät sivusuhteesi.
Ihan on mahdoton sanoa, miten sinä voisit kartuttaa itsetuntoasi. Et kerro itsestäsi muuten oikein mitään.
Jotenkin tulee mieleen, että sinulla on iästä johtuva ikäkriisi. Se ei ole minullekaan outo asia, olen 44-vuotias ja ulkonäkö toki rupsahtaa kovaa vauhtia. Joo, ikäisekseni olen ihan ok, mutta paino sanalla ikäisekseni.
Jotenkin tätä on vaikea selittää nuoremmille, miltä tuntuu, kun alkaa muuttua "näkymättömäksi" vastakkaisen sukupuolen ja jopa oman sukupuolensa nuoremmille edustajille! Se teettää kaikenlaista hoopoa rimpuilua, mutta kyllä sinä ITSE voit vielä yhä vaikuttaa siihen, mitä teet.
Koeta siis vaikkapa hankkia itsellesi uutta työpätevyyttä/edetä urallasi. Jännittävä harrastus. Uusia taitoja.
Voit edelleen päteä ja tuntea onnistumista muissa asioissa, vaikka jätätkin vastakkaisen sukupuolen vokottelun vaihtoehdoistasi pois.
tsemppiä!
-26-
ennen kuin voi rakastaa toista, pitää rakastaa itseään.
Teetkö niin? Tiedätkö mitä tahdot elämältäsi? Toimitko sitten tahtosi mukaisesti?
olen kaunis vieläkin. saan kuulla kehuja usein asiasta. Mutta ulkonäkö ei itsetuntoani nosta.
Olen entinen pikajuoksija, mestaruustasoa.
Iästä ei ole ollut minulle kriisiä, mutta tuntuu että muiden mielestä olen liian vanha vähän kaikkeen.
ap
ennen kuin voi rakastaa toista, pitää rakastaa itseään. Teetkö niin? Tiedätkö mitä tahdot elämältäsi? Toimitko sitten tahtosi mukaisesti?
ennen tiesin mitä haluan, nykyjään en tiedä en mitään.
Onkohan mitään sellaista paikkaa jonne voisi mennä jutteleen asioista jos tulee tälläistä akuuttia kriisin paikkaa?
ap
Ystäväsi todennäköisesti halusi muistuttaa sinua että ihan yhtä lailla kuin sinäkin vaihdat nuorempaan (ja kauniimpaan?) niin miehesi varmasti löytää myös jostain nuoremman ja nätimmän (rypyttömämmän?) uuden.
Älä sinä rupea leimaamaan itseäsi vosuksi. Olen tosi ilahtunut kuullessani ettet ole mennyt sänkyyn ihastuksesi kanssa.
Voitko sanoa omasta puolestasi että SINÄ olet tehnyt KAIKKESI pelastaaksesi sinun ja puolisosi avioliiton?
Jos et ole, niin tee. Sitten vasta jos peli on täysin kokonaan menetetty, vaihda uuteen mieheen.
Aloita vaikkapa varaamalla teille aika perheneuvolasta tai parisuhdeterapiasta, pyydä teille neuvolasta perhetyöntekijä, tai järjestä lapset hoitoon ja vietä romanttinen ravintolailta miehesi kanssa.
Vietättekö tarpeeksi aikaa ihan vain kaksin vai istutteko iltaisin lasten nukkuessa eri huoneissa?
Pelasta parisuhteesi. Siinä voittavat kaikki. Miestäsi et voi pakottaa mukaan pelastusprojektiin, mutta sinä voit tehdä ainakin oman osuutesi.
Ihastua aina voi, mutta pettäjäksi ei ole pakko ruveta. Pidä itsesi naisena, sisko!
ja minulle teki mieli myös. joten kai mä osaan jotain sentäs tehdä oikein, enkä omasta mielestäni ihan täysin sellaista syvää halveksuntaa ansaitse mitä olen nyt saanut osakseni.
Olen jutellut mieheni kanssa että minulla on paha olla ja hän on kyllä lähentynyt minua, eikä jätä minua yksin (töiden takia) niin usein kuin ennen.
ap
että sinua risoo se, että olen harkinnut miehesi pettämistä, mutta et halua kantaa tunteistasi vastuuta. Avauduit ystävällesi jotta hän siunaisi sinun tunteesi ja kantaisi vastuun. Kun hän ei sitä tehnyt, syytät häntä kaikesta.
Ihan inhimillistä, ei kauhean vakavaa.
Kun katsot itseäsi silmästä silmään, tunnutat tunteesi (ja salaiset pyrkimyksesi), vedät johtopäätökset ja toimit niiden mukaan, itsetuntosi kasvaa. Jos turvaudut aina toisiin ja etsit muilta vahvistusta, et pääse puusta pitkään.