Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nämä ystävän sanoja?

Vierailija
23.11.2011 |

Olen ihastunut toiseen mieheen, olen siis kamala vosu myönnetään. Mies on minua nuorempi jonkin verran. Oma mieheni on myös minua nuorempi,mutta hän rakastaa minua, sen tiedän ihan 100% varmasti. Mutta olen ollut pitkää tyytymätön koska hän ei tee kotitoöitä ja on sulkeutunut. Mutta hän ei ryyppää eikä hillu kapakoissa, on kaikin tavoin luotettava. Tämä ihastukseni on hänen vastakohtansa. Mutta en voi mitään, olen niin ihastunut, vetovoima on vain fyysistä.

Ystäväni sanoi minulle että minulle on tulossa selvästi ero ja että oma mieheni löytyää varmasti kauniimman ja nuoremman :O) tottakai näin onkin, mutta miksi hän sitä minulle sanoo? olin aika loukkaantunut. Ihan kuin minä olisin pelkkä nolla.

En tunne että hän tukee minua asiassa jossa tarvitsisin itsetunnon palautusta jotta voisin pyristellä irti ihastumisestani, olen itsekin itseeni tosi pettynyt. En ole mennyt sänkyyn ihastukseni kanssa vaikka hän on sitä kovasti ollut vailla. halut olisi minullakin kovat mutta olen pitänyt ne aisoissa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanokaa jotain..

ap

Vierailija
2/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohtimaan sitä väistämätöntä tosiasiaa että jatkaessasi noin sinulle tosiaan tulee ero, ja miehesi löytää sen uuden.

Eli halusi herättää sinut miettimään miltä sitten tuntuu kun miehelläsi on se uusi, nuori ja kaunis rakas kainalossa, ja sinä voit vaikka paneskella sen ei-niin-luotettavan ihastuksesi kanssa.. Happy??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohtimaan sitä väistämätöntä tosiasiaa että jatkaessasi noin sinulle tosiaan tulee ero, ja miehesi löytää sen uuden.

Eli halusi herättää sinut miettimään miltä sitten tuntuu kun miehelläsi on se uusi, nuori ja kaunis rakas kainalossa, ja sinä voit vaikka paneskella sen ei-niin-luotettavan ihastuksesi kanssa.. Happy??

Mutta voit myös sanoa ystävälle suoraan, että toivot häneltä tässä asiassa erilaista tukea. Sekin on ystävän teko, että kertoo mitä toivoo kanssakäymiseltä eikä vatvo sanomisia selän takana nettipalstoilla.

Vierailija
4/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo on juurikin ystävän sanoja, joka yrittää saada sut miettimään asioita hieman pidemmälle. Vain ystävä voi sanoa noin suoraan.

Vierailija
5/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan olla tyytyväinen kun joku armosta minua kattelee, tuli sellainen että minä olen kamalan huono ihminen. Siltähän minusta tuntuu jo muutenkin..

ap

Vierailija
6/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesyytökset, itsetunto 0 ja sitä makaa maassa potkittavana, ei jaksa nousta vaan ottaa kaikki vastaan mitä tulee, mietin vasta sitten tänä aamuna että se keskustelu vei mieltäni vielä alemmaksi.

ap

Vierailija
7/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesyytökset, itsetunto 0 ja sitä makaa maassa potkittavana, ei jaksa nousta vaan ottaa kaikki vastaan mitä tulee, mietin vasta sitten tänä aamuna että se keskustelu vei mieltäni vielä alemmaksi.

ap

Vierailija
8/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin menetät sen hyvän joka sulla jo on.

Vierailija
9/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ne vain tuntuvat kamalilta, koska kierit muutenkin tilanteesi takia omantunnontuskissa (ja jostain syystä itsesäälissä vaikka tilanne on itseaiheutettu).

Minäkin olen joskus suhteen aikana ollut ihastunut toiseen. En kylläkään niin, että toinen osapuoli olisi ollut asiasta tietoinen. Pääsin siitä yli muistelemalla taas omasta miehestäni ne puolet, joiden vuoksi häntä rakastan. Aloin panostaa suhteeseemme, juttelimme vakavasti (ei siitä ihastumisesta vaan yleisesti tilastamme) ja keksin meille kivaa yhteistä tekemistä ja romantiikkaa. Kyllä se siitä, sullakin.

4 tms.

Vierailija
10/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt sitten olen häntä pettämässä. mutta itsetunto on minulle todella maassa, olen miettinyt että miten pääsen tästä ihastumisen tunteesta eroon. Jos menetän mieheni ei minulla ole sitten enää mitään miksi elää, haluan elää vain hänen kanssaan enkä sen toisen. mutta hän houkuttaa minua fyysisesti. En ole tavannut ihastustani viikkoon, hän sanoi ettei halua koska ei halua ongelmia jos jäämme kiinni. Haluaa odottaa kun mieheni lähtee matkalle. Mutta minä haluaisin päästä tunteesta eroon ennen sitä, enkä tavata häntä enää ikinä.Näin sanoo järki, hormoonit sanoo sitten muuta.

ap

Vierailija
11/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tiedä millainen tilanne ystäväsi ja sinun välillä oli, mitä muuta puhuitte, miten hän sanoi mitä sanoi. Eihän kommunikaatio ole pelkkiä irtolauseita (paitsi nettipalstoilla).

Näillä tiedoila: ystäväsi otti moraalisen kannnan uskottomuuttasi vastaan ja asettui miehesi puolelle.

Ei ystävä ole joku fanittava bändäri, vaan oma ihmisensä jolla on omat arvot ja mielipiteet.

Kirjoitat, että "vetovoima on vain fyysistä". Voin lohduttaa sinua, se menee nopeasti ohi. Paljon vakavampaa olisi, jos olisit vakavasti rakastunut toiseen, etkä kaipaisi vain vaihtelua niinkuin nyt.

Itsetunto-ongelmasi voit ratkaista vain itse, itsetuntoa ei kukaan toinen voi sinuun kaataa.

Vierailija
12/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pönkittää.

Ihminen voi olla moraalinen ilman että hänen pitää vetää toinen lokaan.

Kriisistä selviytymiseen hyvällä itsetunnolla on iso merkitys.

Voi sanoa esim. "olet hieno ihminen, olet älykäs (jos henkilö on sitä) mutta..."

Vierailija
13/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt sitten olen häntä pettämässä. mutta itsetunto on minulle todella maassa, olen miettinyt että miten pääsen tästä ihastumisen tunteesta eroon. Jos menetän mieheni ei minulla ole sitten enää mitään miksi elää, haluan elää vain hänen kanssaan enkä sen toisen. mutta hän houkuttaa minua fyysisesti. En ole tavannut ihastustani viikkoon, hän sanoi ettei halua koska ei halua ongelmia jos jäämme kiinni. Haluaa odottaa kun mieheni lähtee matkalle. Mutta minä haluaisin päästä tunteesta eroon ennen sitä, enkä tavata häntä enää ikinä.Näin sanoo järki, hormoonit sanoo sitten muuta. ap

Sellaista se elämä on, että aina ei saa mitä haluaa niin, että silti säilyttäää sen, mitä on. Hintalappu on monesti sellainen, että hankinta jää tekemättä, vaikka kuinka haluaisi.

En tiedä onko tämä sinulle ensimmäinen ihastus liittosi aikana. Viimeinen se ei ainakaan ole, jos päätät jatkaa miehesi kanssa.

On tilanteista, joissa puolison jättäminen ja toisen mukaan lähteminen on oikein ratkaisu. Sinun kohdallasi en usko, koska jo nyt tajuat, ettei uusi ole puolisomateriaalia. Ja haluaako hän edes mitään sen vakavampaa?

Vierailija
14/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa niin pitää olla valmis siihen että eron toinen osapuoli löytää itselleen uuden kumppanin. Jos tämä asia kohdallasi tuntuu vaikealta tai jopa ylittämättömältä, sinä et ole valmis eroamaan. Ystäväsi sanat olivat siinä mielessä viisaita että ne pakottivat sinut ajattelemaan asiaa myös tältä kannalta. Kysy itseltäsi, kestätkö sen että miehesi eron sattuessa löytää itselleen uuden kumppanin joka vieläpä olisi sinua nuorempi ja viehättävämpi?

Vierailija
15/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesyytökset, itsetunto 0 ja sitä makaa maassa potkittavana, ei jaksa nousta vaan ottaa kaikki vastaan mitä tulee, mietin vasta sitten tänä aamuna että se keskustelu vei mieltäni vielä alemmaksi. ap

Missä maassa sä muka makaat potkittavana??? Sulla on hyvä mies kotona, ja toinen tarjolla kodin ulkopuolella. Voi voi, käy sääliksi ihan.

Vierailija
16/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on sivuseikka. Mies, joka vonkaa varattua, ei ole hyvä mies. Mistä edes voisit tietää, tekisikö hän niitä kotitöitä, jos yhteen menisitta. Ystäväsi sanat eivät kuulosta kivoilta todellakaan, mutta sanat voivat olla herätykseksi sinulle.

Vierailija
17/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostus on fyysistä. en ikinä huolisi häntä salaiseksi poikaystäväksenikään edes.

Minua vaan risoo että minua on haukuttu jos mitenkin kun olen asiasta jollekulle avaantunut mm. vanhaksi portoksi, ikää mulla on 42v. Ok onhan se paljon mutta kuitekin.

Se on vienyt mielen tosi alas, ihan kuin minä en olisi yhtään muitään.

ap

Vierailija
18/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostus on fyysistä. en ikinä huolisi häntä salaiseksi poikaystäväksenikään edes.

Minua vaan risoo että minua on haukuttu jos mitenkin kun olen asiasta jollekulle avaantunut mm. vanhaksi portoksi, ikää mulla on 42v. Ok onhan se paljon mutta kuitekin.

Se on vienyt mielen tosi alas, ihan kuin minä en olisi yhtään muitään.

ap

siitä huolimatta et kai aio mennä tuon miehen kanssa paneskelemaan? Ei se sun itsetuntoa paranna. Tottahan se on että miehesi eron tullessa tod näk löytää nuoremman.

Vierailija
19/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostus on fyysistä. en ikinä huolisi häntä salaiseksi poikaystäväksenikään edes. Minua vaan risoo että minua on haukuttu jos mitenkin kun olen asiasta jollekulle avaantunut mm. vanhaksi portoksi, ikää mulla on 42v. Ok onhan se paljon mutta kuitekin. Se on vienyt mielen tosi alas, ihan kuin minä en olisi yhtään muitään. ap

siitä huolimatta et kai aio mennä tuon miehen kanssa paneskelemaan? Ei se sun itsetuntoa paranna. Tottahan se on että miehesi eron tullessa tod näk löytää nuoremman.

omahapan on elämäni. Jos mieheni löytää nuoremman nini sepä on hyvä vaan hänelle. rehellisesti sanottuna hän sen ansaitsisikin.

ap

Vierailija
20/35 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan itse valita piätkö nykyisen miehesi ja jätät muien paneskelut vai seuraatko niitä "hormooneja" jonka seurauksenatodennäköisesti on että miehesi vaihtaa sinut johonkuhun muuhun naiseen.

Ymmärrätkö, ihan sun oma päätös. SINÄ valitset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi