Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäikö Tanja Karpela jo eläkkeelle?

Vierailija
22.11.2011 |

Sille kansanedustajien sopeuttamiseläkkeelle 4000-5000e/kk ?

Ajattelin kun on ollut kovin Tanja hiljaa viimeaikoina, ei oo ollu missään naistenlehdissäkään?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kansiksen + minskun virkojen perusteella yli 5000e/kk. Kelpais mullekin.

Vierailija
2/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut toki saa tuota kansanedustajan sopeutumiseläkettä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eduskuntatyön päätyttyä elämästä hävisi myös pakko tälläytyä ja edustaa. Nyt Tanjan ei tarvitse joka aamu vetää päälleen jakkupukua ja meikata kasvojaan. Nyt hän voi tehdä niin vain silloin, kun todella haluaa."

http://iltalehti.fi/viihde/2011090514327006_vi.shtml

Eitässä kyllä sanota mitä hän nykyään tekee. Ei mitään?

Vanhako Tanja on, 40v.?

Vierailija
4/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut toki saa tuota kansanedustajan sopeutumiseläkettä samalla.

elättääkseen itsensä.

Vierailija
5/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs minä jäisin 40-vuotiaana pois töistä, niin ei kyllä maksettais meikäläiselle 4000e/kk.

On tää kyllä todella väärin. Tämmoset pitäis ehdottomasti poistaa. Mitä kannustamista tämä on pidentää ihmisten työikää kun päättäjät lähtee itse eläkkeelle 40-vuotiaina!

Vierailija
6/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs minä jäisin 40-vuotiaana pois töistä, niin ei kyllä maksettais meikäläiselle 4000e/kk.

On tää kyllä todella väärin. Tämmoset pitäis ehdottomasti poistaa. Mitä kannustamista tämä on pidentää ihmisten työikää kun päättäjät lähtee itse eläkkeelle 40-vuotiaina!

Mikä muuten estää sua rupeamasta kansanedustajaksi, kun kerran haluat samat etuudet?

Vierailija
7/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti nyt kun sitä sitten hakkaraisellekin maksetaan. mitä tarjaan tulee, on varmaan eläkkeellä kun on ukkojaan vaihdellut niin että (ala)päähän varmaan sattuu.(?)

Vierailija
8/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti nyt kun sitä sitten hakkaraisellekin maksetaan. mitä tarjaan tulee, on varmaan eläkkeellä kun on ukkojaan vaihdellut niin että (ala)päähän varmaan sattuu.(?)

eli ei saa sopeutumiseläkettä sen perusteella.

Vierailija
9/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo eläke on silti aivan naurettava juttu.

Vierailija
10/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja ei ole työsuhteessa vaan luottamustehtävässä.

Mikä muuten estää sua rupeamasta kansanedustajaksi, kun kerran haluat samat etuudet?

Jos terve työikäinen ihminen pääsee 40-vuotiaana eläkkeelle ja saa 4000-5000e/kk tekemättä mitään. Ja muiden pitäis paiskia hommia 70-vuotiaiksi.

Vai onko tää susta ok?

Vierailija
11/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakihan muuttui jo viime keväänä eikä se enää ole edes eläke vaan sopeutumisraha jota voi saada vaan määräajan eikä sitäkään, jos saa ansiotuloa muusta työstä. Yhden kauden edustajat ei käytännössä saa tukea kuin häthätää reilut tuhat euroa kk.

Ettekö te seuraa lainkaan politiikkaa (siis muutakin kuin Hakkaraisen puheita ja Karpelaa naistenlehdissä...)?

Vierailija
12/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan halua kauheesti mainostaa asiaa.

Ymmärrän miksi, ei tällä kauheesti positiivista mainetta saavuteta.

Vierailija
13/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpelan eläkettä nostavat myös ministerivuodet

Vierailija
14/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakihan muuttui jo viime keväänä eikä se enää ole edes eläke vaan sopeutumisraha jota voi saada vaan määräajan eikä sitäkään, jos saa ansiotuloa muusta työstä. Yhden kauden edustajat ei käytännössä saa tukea kuin häthätää reilut tuhat euroa kk.

Ettekö te seuraa lainkaan politiikkaa (siis muutakin kuin Hakkaraisen puheita ja Karpelaa naistenlehdissä...)?

Kysymykseesi vastaus: ei, en seuraa politiikkaa, en edes hakkaraisen toilailuja.

Mun mielestä ees mitää sopeuttamisrahoja tarvittis maksaa, ei niitä saa normiduunaritkaan.

Vierailija
15/17 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ees mitää sopeuttamisrahoja tarvittis maksaa, ei niitä saa normiduunaritkaan.

1,5 vuoden palkan käteen, kun otin irtisanomispaketin. Ja ihan normiduunari olin.

Vierailija
16/17 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaa sopeuttamisrahan- ja eläkkeen nostajista

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201707142200265677_pi.shtml

Härskejä tarinoita ja toivottavasti tähän tulee muutos. Ihmettelen myös sukupuolijakaumaa: 36:sta 24 on naisia ja 12 miehiä.

Vierailija
17/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kai sopeutumisrahat loppuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän