Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7. kk:lla raskaana ja painoa jo 69 kg :o( Olen yököttävä lihapulla

Vierailija
22.11.2011 |

vaikka syön ihan normaalisti. Mikä helvetti mussa painaa, kun koko s menee kuitenkin päälle. Ei toi vauva vielä niin paljon paina. Alkupaino oli 58 kg.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille vaan tulee raskausaikana kiloja, itse lukeudun heihin. Kolme kertaa olen ollut raskaana ja joka kerta paino on ollut lopussa n. 25kg enemmän kuin alussa..

Voin vannoa, etten ole syönyt yhtään enempää raskausaikoina kuin normaalistikaan, ja olen myös liikkunut ahkerasti. Kuopus mahassa kävin mm. vielä jumpissa lasketun ajan jälkeen.

Jos kroppasi reagoi raskauksiin samalla tavalla kuin omani (eli painoa vaan tulee jostain vaikkei varsinaisesti liho=läskisty, eikä syö holtittomasti), on aika todennäköistä että kilot myös lähtevät helposti. Itse olen aina ollut lähtöpainossa viim. 3 kk synnytyksen jälkeen ilman varsinaista laihduttamista.

Vierailija
2/11 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiku,esim .uimalla nesteitä saa pois.Vältä myös liiallista hiilihydraattien puputtamista!11 KG ON TOSI VÄHÄN,sun elimöstö on nyt työn alla.Liiku,syö terveellisesti ja nauti masusta!Osta kauniita äitiysvaatteita ja pukeudu kauniisti =)Raskaana oleva nainen on kaunis näky!Olisiko itsetunnossa vikaa??korjaamisen varaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alkupaino 65 kg ja eilen neuvolassa 73.5 kg. Ällöttää tää turvotus!!

Vierailija
4/11 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin liikun paljon, en ahmi tai mitään. Terveellinen ja liikunnallinen elämä on aina ollut mulle tärkeää. Mutta niin vaan paino nousee.. En koe että olisin edes erityisen turvoksissa ja pöhöttynyt. Selluliittia ei ole ja lihakset on kiinteät. En tajua missä se paino on.

ap

Vierailija
5/11 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihonut, niin miksi sitten on niin kauheaa? Lakkaa tuijottamasta niitä vaa'an numeroita.

Vierailija
6/11 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet nyt raskaana!Ja kun on raskaana niin paino nousee.Se on normaalia!!YMMÄRRÄTKÖ!!!!PAINON KUULUU NOUSTA!!!OLETKO JOKU TEINI PAHVI???

Vierailija
7/11 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä olen vielä lyhempi kuin ap, 161,5 ja painan nyt 8.kuulla raskaana 86kg enkä koe edes olevani lihava. Mun lähtöpainokin oli 75kg!

Nauti hyvä ihminen siitä vauvasta siellä masussa, ehdit kyllä pudottaa painoasi kunhan lapsi on syntynyt. Äkkiä ne kilot lähtee!

Vierailija
8/11 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka kun näyttää lukuja, ei auta vaikka peilistä katsoisi tikku.

ap

Vierailija
9/11 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on psykologinen juttu Vaaka kun näyttää lukuja, ei auta vaikka peilistä katsoisi tikku.

ap

kannattaa yrittää muodostaa omaan vartaloonsa hieman terveempi suhde.

Vierailija
10/11 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka kun näyttää lukuja, ei auta vaikka peilistä katsoisi tikku. ap

Vierailija
11/11 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aatella ;mä painan 89 kiloo.

enkä ole edes raskaana!