Miehet, kertokaa mielipiteenne
Olen hoikka pienitissinen, mutta muuten sopusuhtainen nainen. Tykkään käyttää hyvin istuvia pitkiä housuja, niin farkkuja, kuin muitakin, sekä kapeita hameita ja vartaloa nuolevia mekkoja. Yleensä aina käytän alushousuina Slogin ns. maximallisia romantiikantappaja pikkareita, joiden rajat piirtyy selvästi etenkin pepun puolelta housujen ja myös kapeiden hameiden läpi.
Jostain alusasu mainoksesta kauhukseni luin (en muista mistä), että hieno nainen ei koskaan pukeudu pikkareihin, joiden rajat kuultaa koholla päällyshousujen, tai hameen läpi.
Pojat, antakaa tuomio. Olenko nyt siis pukeutumisessani eräänlainen naispuolinen juntti?
Kommentit (9)
lättäperse ja reidetön tikkujalka niin olet huono pukeutuja.
En tuomitse sinua. Näkyvät pikkarinrajat eivät ihmeemmin häiritse minua. Kiinnittäisin huomiota siihen, että sinulla on tarve kysyä tällaista asiaa. Olisiko jo se riittävä syy muuttaa pukeutumistaan? Sillähän tästä ongelmanpoikasesta pääsee.
kuka arvostelee ja ketä,pukeudu aivan niin kuin itse haluat,kaikki on positiivistä kun nainen ei seuraa muotia et pakko saada
Tosiaan niiden alushousujen rajojen ei kuulu näkyä vaatteiden alta. Englanniksi tätä näkyvää rajaa kutsutaan VPL eli visible panty line.
Hieman omituinen kysymys, koska ensin väität käyttäväsi hyvin istuvia housuja ja mekkoja, mutta sitten et mukamas osaa valita sopivia, hyvin istuvia, alusvaatteita niiden alle, ja miksi kysymyksesi on suunnattu pojille. Eikö se haittaa että myös naiset saattavat arvostella takamustasi. Oletko huomionkipeä?
ett ja saat pukeutua ihan niinkuin tykkäät
ovat malliltaan, ainakin tuo mainitsemasi maxi- malli, kyllä auttamattomasti mummomalli, eli totaalinen turn off, jos meinaat miesseuraa vongata.
Kehottaisin piipahtamaan alusvaateostoksilla, ja etsiä jotakin viehkeämpää päälle pantavaa.
ovat malliltaan, ainakin tuo mainitsemasi maxi- malli, kyllä auttamattomasti mummomalli, eli totaalinen turn off, jos meinaat miesseuraa vongata.
Kehottaisin piipahtamaan alusvaateostoksilla, ja etsiä jotakin viehkeämpää päälle pantavaa.
Taitaa olla libidon kanssa jotain ongelmia?
Taitaa olla libidon kanssa jotain ongelmia?
Mä olen siis nainen, joka ei todellakaan käytä mitään Sloggeja. Libidoasiat ihan mallillaan, joten ei ongelmia viettelemisessä eikä siinäkään, ettenkö onnistuisi miestäni viettelemään ;P
lähtökohtaisesti typykät, jotka eivät osaa hankkia sopivia housuja, vaan pikkarit tarvitaan ovat näkösuojana ettei persreikään tuule, niin ....