Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä olis hyvät imetysliivit?

Vierailija
21.11.2011 |

Ja kannattaako hommata imetystyyny?

Kiitos jos joku jaksaa vastata

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivit, en nyt muista mallin nimeä, mutta ovat pehmeät, mutta tukevat ja niissä ei ole kaaritukea. ainakin bebes myy niitä. ja joo, minun mielestä kannattaa hankkia imetystyyny. heti alussa ei välttämättä tarvitse, kun vauva on niin pieni, mutta kun vauva on isompi niin imetystyynystä on ainakin mun mielestä apua.

Vierailija
2/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BRAVADO -merkkisistä liiveistä. Bravado on nimenomaan imetysliivien valmistaja... nykyäänhän merkkejä on kyllä paljonkin mutta minä en oikein tykkää kaarituellisista (niissä on aina tiehyttukoksen vaarakin suurempi jos kaari painaa paisunutta rintaa sittenkin vähän liian ylhäältä) enkä kovin pitsisistä ja krumeluureja täynnä olevista liiveistä.

Haluan myös leveähköt olkaimet.

Mutta makuja on siis monia. Täällä Bebesin sivuilla voi katsella malleja monia:

http://www.bebes.fi/kauppa/index.php?cPath=36_76

...eikä pidä halveksua markettien liivejäkään, moni on kuulemma löytänyt hyvät liivit jostain KappAhlilta. Ja Anita -merkki on perinteinen ja mietitty, ei mikään luksusliivi mutta minulla on edelleen jäljellä ja käytössä 10 vuotta sitten ostetut (toki siinä oli muutaman vuoden väli jolloin ei ollut imetettävää!) parit Anitan perusliivit.

Imetystyyny on tosi kiva jos tykkää istua tietokoneen äärellä samalla kun imettelee vauvaa. Muuten en näe sille mitään erityistä tarvetta.

Ostin itse halvimman mahdollisen ja kyllä se sen asiansa ajaa, edelleen käytän sitä nimenomaan tietokoneen ääressä istuessani kun vauva haluaa rinnalle. Vauva on nyt 9 kk, eniten käyttöä tyynyllä oli tietysti parin ensimmäisen kuukauden aikana jolloin se oli todellinen helpotus.

Tässä esim on halpa tyyny:

http://www.vaunula.fi/imetystyyny_matex_minirelax.htm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin käyttää imetystoppeja. Musta ne olivat käytössä liivejä kätevämmät.

No makukysymyshän tuo on ja riippu kait myös paljon rintojen koosta.

Vierailija
4/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan pehmeät ja mulle tuki riitti ihan hyvin. Sain aika kamalan jomotuksen kaarituellisista imetysliiveistä. Mutta varmaan, jos on valmis oikein paljon maksamaan, niin laatumerkeistä löytyy hyviä.

Imetystyynyä en tarvinnut, oli lainassa kyllä, mutta sen käyttö oli vain hankalaa. Vanha tyyny (sellainen, jota voi muotoilla esim. höyhentyyny) voi olla paljon kätevämpi.

Vierailija
6/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä en vaihtaisi pois

http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=36_76&products_id=1857

Eivät varsinaiset kaunokaiset, mutta mukavat ja käytännölliset.

Vierailija
7/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Bravado ja Carriwellin saumattomat erityisesti alkuun kun tarvi öisinkin.

Doomoon Buddy säästi ihan oikeasti niska-hartiat (meni täysin jumiin ekan kanssa kun ei tyynyä ollut) ja on nykyisin lasten suosikki. Jos on nukkumisongelmia loppuraskaudessa, niin kannattais hankkia jo silloin avuksi.

Vierailija
8/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi