miltä näyttää teidän treeniviikko? tässä mun
maa: spinning
tii: 30min cross + pilates
ke: - (tuplavuoro töissä)
to: bodypump
pe: powerwalk 60min
la ja su tauko koska joulujuhlat ja töitä muuten ois ollut spinning la tai su.
Kommentit (14)
ma:Vien tenavan 0,5km päähän eskariin-kävelen takas ja iltapäivällä sama homma.Seksiä EHKÄ illalla.
Ti:Vien taas tenavan samalla metodilla.Saatan aamun siivota tai sitten en.Menen 14:15 töihin ja siellä seison 7,5h.Välissä 1 20 min "istumatauko".Seksiä jos jaksaa.
Ke:sama kuin maanantaina.Seksiä jos jaksaa.
To-Pe:sama kuin tiistai.Pe ei seksiä kun mies pikkupieruissa
La-su:Töissä ja ei La seksiä kun mies pieruissa.Sunnuntaina töiden lisäksi seksiä.
-168cm/48kg
Ma: lenkki ja sali
Ti: lepo
Ke: sali
To: lepo
Pe: lenkki
La: lenkki ja sali
Su: ratsastus ja koirakoulu
Riippuu viikosta välilä kevyempia välillä kuolettavia viikonloput paahdetaan täysillä usein kisoja + leirit ja näin mutta olenkin kilpaurheilija :D
ma:kotitöitä, ulkoilua
ti: ---II---
ke: shoppailu
to:kotityöt, ulkoilu
pe:---II---
viikonloppu:sitä samaa....
Ma: 0,5 h jumppa + juoksumatolla
ti: bodypump
ke: salille
to: vapaa
pe: jumppa
la: ehkä jumppaan, jos jaksan herätä
su: vapaa
Peruskroppa, kiinteyttämistä tässä kaivataan, joten sitä salilta ja jumpista haen.
ma lepo
ti bodycombat
ke 30 min lihaskunto kotona
to cycling
pe lepo
la kylpylässä polskimista
su 1 h lihaskunto salilla
Olen kotiäitinä
Ma: salilla 2h, tunnin juoksulenkki
Ti: salilla 2h, tunnin juoksulenkki
Ke: juoksulenkki
To: Ratsastus 1h
Pe: Sali 2h, tunnin juoksulenkki
La: lepopäivä
su: Tunnin juoksulenkki
Tähän lisäksi koiran ulkoilutus, about puoli tuntia reipasta kävelyä pari kertaa päivään.
Niin, ja lapsi on salilla, koiran ulkoilutsreissulla ja tallilla mukana, juoksun ajan häntä hoitaa mieheni.
Joka päivä sama: kotitöitä, "nyt alan kuntoilemaan", pitäisköhän tilata jumppa dvd
Sulla on varmaan hyvä kroppa, t. kateellinen ohis
Hyvä peruskunto ap:lla todennäköisesti on mutta eihän tuostakaan voi päätellä hänen treenaustapaansa (jos tekee bodypumpin pienillä painoilla) tai sitä, syökö hyvin. Jos treenaa noin ja kuitenkin syö mitä sattuu, en pidä todennäköisenä että olisi hyvä kroppa. Itselläni ei nimenomaan ole sen vuoksi, etten syö tarpeeksi vähän.
Mutta aiheeseen: käytän itse heiaheiaa ja teen viikon treenit vähän omien tuntemusten mukaan, en päätä niitä etukäteen.
Su ja ti zumbaa, muuten satunnaista kävelylyä ym.ja pienten lasten kanssa touhuamista.
Ma: välipäivä
Ti: pilates 45 min.
Ke: juoksu 65 min. (11 km)
To: bodypump
Pe: jooga 90 min.
La: juoksu 125 min. (20 km)
Su: välipäivä
Siis ihan uteliaisuuttani kysyn.
Mä seurailen liikunnassa syketasoja ja kertoja+aikaa. Tavoitteena on noin 70-80 prossaa peruskuntoalueella ja 20-30 prossaa kovemmalla sykkeellä. Kertoja 4-6 viikossa, jos oon terve ja muutamalla lajilla.
Viime viikko oli suunnileen tällainen:
ma ei mitään
ti soutulaitesoutua
ke ei mitään
to taas soutelua
pe + la + su uintia
Nämä lajit ohjelmassa suunnilleen joka viikko, yleensä myös sauvakävelyä ja talvella hiihtoa ja kesällä melomista. Satunnaisesti muutakin.
Ei mitenkään timmi kroppa tai muuta sellaista, mutta normaalipainoinen ja ihan ok kunnossa (siis omiks tarpeiks riittää).
ma zumba
ti lepo
ke spinning
to zumba
pe bodyjam
la zumba marathon
su lepo
t. kateellinen ohis