Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vihaavat minua?

Vierailija
20.11.2011 |

En ole ainakaan enää kaunis, vaan tyystin rupsahtanut kasvoista.

Vartalo on melko hyvä, jollei täydellinen, ikäiselleni.

Olen ystävällinen, en tahallisesti loukkaa. Yritän antaa oman osani keskusteluissa. jos toinen kertoo jotain, minäkin. yritän olla vastavuoroinen, luotettava. olenkin. rehelline myös.

Miksi aikuiset naiset eivät pidä minusta?

Kohtalotovereita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko siinä avain ongelmaan. Liioitteletko? Oletko ehkä vähän drama queen? Ylianalysoitko? Oletko antennit koholla ja otatko kaiken itseesi? Nimittäin ON mahdollista, ettei kukaan vihaa sinua, kuvittelet vain. Ja olet kovin puolustuskannalla ja ihmiset ehkä tuntevat hienoista epävarmuutta lähelläsi, kun aistivat jännityksen ja kuin siilin piikit pystyssä sinussa.

Vierailija
2/4 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua kukaan vihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olet yksinkertaisesti vain sisäisesti parempi kuin nuo muut. Vaikka et itse niin ajattele, he sotivat oman päänsä sisällä riehuvaa keskeneräisyyttään vastaan? He haluacat panna sinut "ruotuun", että heillä olisi mukamas paikka, mihin sinut sijoittaa hierarkioissaan. Motiivina useinkateus tai vallanhalu yms. miinusmerkkinen tunne. He eivät siis ole tasapainossa itsensä ja sinun voimasi kanssa.

Vierailija
4/4 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin vihaavat suunnilleen kaikki naiset, mutta olen sinut asian kanssa enkä anna sen vaikuttaa itsetuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän