Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksäni on ajattelematon kusipää ja mukavuudenhaluinen selkärangaton.

Vierailija
20.11.2011 |

Puhui aina tosi rumasti entisestä vaimostaan, kuinka se on mieleltään sairas ja aiheuttanut kaiken paskan heidän suhteessaan. Minä olin sinisilmäinen ja uskoin kaiken! En ollut törmännyt tuollaiseen käytökseen aiemmin (vaikka kolmeakymppiä jo lähentelin).

Luulin oikeesti, että toisen sanaan voisi suunnilleen luottaa.

No, rakastuin tulisesti, mies myös. Oikeasti hän oli kuin ilma jota hengitin. Todella karismaattinen ja puoleensavetävä. Tuntui kuin olisin tuntenut hänet aina. Mies sanoi samaa.

Luotin siihen, että miehen edellisen suhteen ongelmat todella kuului vaan edelliseen suhteeseen ja että ne johtuivat vaan siitä naisesta.

Mutta eipä pystynyt mies tasa-arvoiseen perhe-elämään, petti ja jätti kun lapsemme oli pieni. Olin kuulemma narsisti kun olin vihainen, katkera, hankala ja epätoivoinen! Eihän meidän pitänyt mennä kuin naimisiin... :(

Nyt alkaa tuo jonkin karisman verho hälventyä... Mies haluaisin olla kaveri ja välillä yrittää tilittää mulle nykyisen suhteensa ongelmia ja kuulumisiaan. Viime keskustelusta jäi kaivelemaan se, että mies sanoi eksänsä parantuneen! Siis molemmat petti toisiaan, käytännössä heillä oli täysin avoin suhde, tosin nainen oli käytännössä yksihuoltaja ja mies reissutöissä ja viikonloput baareissa (sitä kamalaa naista karussa). En yhtään ihmettele että siinä on naisella ollut aika rankkaa arjen pyörittämisessä. Miehelle ei tuli YHTÄÄN mieleen mikä osuus hänellä on ollut eksänsä mielenhäiriöihin! Kuvottaa tuollainen "itsevarmuus" ja omaan napaan tuijottaminen. Ihan kuin millään ei olisi mitään merkitystä, paitsi sillä omalla vapaudella ja mukavuudella!

Mun tekisi niin mieli soittaa miehelle ja laukoa päin naamaa mielipiteitäni!! Raivostuttaa, suututtaa ja vituttaa. Että pitääkin vielä rakastaan tuollaista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää ja kohtelee huonosti. Eikä uskalla erota kun on niin pelkuri.

Siis miten voi mies sokaista silmät ihan täysin??

Vierailija
2/3 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eksällä on kyky nauraa sellaisille asioille, joille oikeasti pitäisi itkeä. Siis toki asioihin voi suhtautua huumorilla, mutta rajansa silläkin!

Jos nauraa sille, kuinka hirveä ero on ollut tai löytää nauramista siitä, kuinka on nussinut koko kylän naisten kanssa tai nauraa sille, kuinka vähän osallistuu lastensa elämään eikä edes yritä muuttua niin täytyy olla varmaan jollain tavalla sairas.

Voi kun pääsisi tästä raivosta eroon! Surullinen en ole enää erosta, nyt alan olla aika vihainen siitä, kuinka tyhmä mä olen ollut ja kuinka täysin olen kompastunut tuollaiseen stereotyyppiseen selkärangattomaan luuseriin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, että seksi mun kanssa on vastenmielistä ja luonnotonta. Nytten sitten vonkaa multa, kun kotona on taas kamala nyksä.

Eksällä kun on vielä sellainen ihana piirre, että hän sanoo aina suoraan mitä ajattelee (kun hän kuulemma vaan on sellainen!). Ja ikävää, mutta hänellekin voi sanoa ihan mitä vaan, häntä ei saa loukkaantumaan millään. Se mies on kuin teflonia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi