Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen jakamisesta

Vierailija
19.11.2011 |

Mieheni olisi kiinnostunut kolmen kimpasta, siis kahden naisen kanssa. Itse en oikein tiedä miten suhtautuisin... En ole kiinnostunut naisista enkä ole oikein tottunut jakamaan omaani, siis miestäni. Sinänsä asia ei ole vastenmielinen mutta oudoksun sitä että pitäisi "omani" jakaa enkä tiedä olenko valmis sellaiseen. Kokemuksia kaipaan, koska en myöskään viehäty naisista mitenkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut naisista

Ei se homma toimi, jos naiset eivät ole kiinostuneet myös toisistaan.

Vierailija
2/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. En siis ole kysynyt kahdesta miehestä enkä tiedä iskisikö minua sekään. En ole sinänsä rajoitteinen mutta minulla pitää olla tunteita sitä ihmistä kohtaan kenen kanssa panen ja joka minua voi koskettaa. En vain halua "mitä tahansa seksiä kenen tahansa kanssa vain toista miellyttääkseni". Itsekin mietin sitä että voiko asia toimia jos naiset eivät välitä toisistaan, eikö mies juuri sitä odota siis naisten välistä lääpintää...? Olenko jotenkin outo kun tykkään perusseksistä miehen kanssa, toki jotain leluja voi olla mutta en kaipaa muita siihen samaan hetkeen.

Vierailija
4/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on valmis toisinpäin myös eli kysy mieheltäsi, että sopiiko ensin niin, että on 2 miestä ja sinä ja miehet myös nautiskelevat toisistaan avoimesti (jos mies olettaa et sun pitäisi haluta myös 1m+2n-asetelmassa sitä toista naista).

Jos on mies täysin valmis ja halukas tuohon niin sitten voit harkita sitä toista naista, jos mies ei oo niin tokase, että samat ehdot kummallekin, ei voi vaatia mihin ite ei oo valmis. =)

Vierailija
5/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin se tuntuu olevan hyväksyttävämpää naisten keskinen seksi kuin miesten keskinen... En minä kyllä välitä katsoa miestenkään keskistä seksiä, ei sytytä sekään... En tiedä. On vain ehdottanut että otettais joku naisystäväni kimppaan, että minä pyytäisin. En tiedä olisivatko edes valmiita siihen. Mies on sinänsä ihan ok että voisi ehkä kiinnostaakin. Pelkään itse siis niitä mustasukkaisuus- ja riittämättömyydentunteita mitä minussa voisi tulla esiin... En varsinaisesti ole mustasukkainen mutta miehen jakaminen mietityttää...

Vierailija
6/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteitä / kokemuksia ? t.ap

Vierailija
7/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä omista ketään.

ihminen ei ole esine eikä ihmistä voi kukaan omistaa. jokainen päättää itse mitä tekee.

Vierailija
8/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni haluaa samaa, paitsi että oikeesti varmaan suostuis tohon (vain siinä "miehen" roolissa)vaikkei miehistä sillai tykkääkään.

Jos mies on valmis toisinpäin myös eli kysy mieheltäsi, että sopiiko ensin niin, että on 2 miestä ja sinä ja miehet myös nautiskelevat toisistaan avoimesti (jos mies olettaa et sun pitäisi haluta myös 1m+2n-asetelmassa sitä toista naista).

Jos on mies täysin valmis ja halukas tuohon niin sitten voit harkita sitä toista naista, jos mies ei oo niin tokase, että samat ehdot kummallekin, ei voi vaatia mihin ite ei oo valmis. =)

Vierailija
9/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimppajuttuja on sitä mieltä että ei ketään kaveria kannata, joku tuntematon jota ei tarvi sen jälkeen nähdä, ei katkee kaverisuhteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi