Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa hyvät ihmiset, en enää tiedä mitä tehdä.

Vierailija
18.11.2011 |

Minulla on ihan uskomattoman ihana mies, jota rakastan yli kaiken ja on lisäksi aivan mahtava isä lapsillemme. Ongelmana on miehen valehtelu, joka liittyy/on seurausta varmasti hänellä olevaan riippuvuuteen. Meillä oli aika jolloin mies eli täysin kaksoiselämää, oli siis sotkenut perinpohjaisesti kaikki asiansa muttei kertonut näistä sotkuista minulle mitään. Vuosia meillä on nyt mennyt hyvin, taloudellisesti tullaan hyvin toimeen, molemmilla on työasiat loistavasti ja läheisyyttä riittää parisuhteessa. Vähän väliä mies jää kiinni pienistä valheista, liittyvät usein joihinkin hoitamattomiin asioihin tai jos on sössinyt jonkin asian. Valehtelusta on tullut minulle ihan ylitsepääsemätön juttu, tuntuu että maailma romahtaa joka kerta, kun mies jää kiinni valheesta (seurausta vuosien takaisista sotkuista). Lisäksi olen alkanut uhkailemaan erolla (seuraavasta valheesta ero, tämä on viimeinen mahdollisuus jne). Iselläni on paha olo tästä uhkailusta, mutta koen että tämä on ainoa tapa siirtää vastuu ja valinta miehelle. Oikeasti en voi ajatellakaan muuta kuin ehkä puolikkaan sekunnin ajan eroa. 90 % ajasta ollaan kuitenkin onnellisia.

Mitä ihmeessä voisin tehdä, pitääkö minun vain hyväksyä, että mies valehtelee aina kun kokee siitä hyötyvänsä vai mitä tehdä? Olen miehelle aina uudestaan ja uudestaan selittänyt, että en suutu, jos rehellisesti kertoo ikävistäkin asioista. Mies aina lupaa ja lupaa, mutta nämä lupaukset eivät pidä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies jää toistuvasti kiinni valehtelusta. Toivoisin, että joku edes kommentoisi tilannettamme. Itse olen niin jumissa ja ahdistunut asiasta, etten tiedä mitä tehdä. ap

Vierailija
2/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä mikä tässä niin kauheeta on.Mitä sitten jos "jää kiinni" tarviiko sulle kokoajan olla joku helvetin totuuden torvi? Herää jo typerä nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden mielestä ihan ok valehdella läheisille tuosta noin vaan? Asiat joista valehtelee ovat yhteisiä, minuunkin liittyviä asioita, ei vain miehen omia juttuja. ap

Vierailija
4/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai tuo sua ahdistaa ihan hirveästi. Nuo aiemmat vastaajat ei tajua ollenkaan mistä puhut.

Mut en valitettavasti osaa sulle mitään sanoa. Jos puhuminen ei auta etkä ole valmis eroamaan niin en keksi mitä voisit tehdä. Puhua lisää? Koittaa avata miehen silmiä eri tavalla?

Vierailija
5/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä tasoisista asioista valehtelee ja mikä se teidän aiempi sotku oli, mihin liittyi ja kuinka vakavista asioista kyse.

Selitit niin epäselvästi ja ympäripyöreästi asiasta,ettei tuosta kyllä saa mitään tolkkua, eikä asiaan voi sanoa juuta tai jaata.

Eriasia valehteleeko karkkipötkön ostamisesta vai 3000 eurolla loton pelaamisesta esim.

Vierailija
6/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle vuosia sitten, siinä vaiheessa kun velkaa oli jo valtavat määrät. Olimme vähällä menettää kaiken. Mies haki ja saikin tuolloin apua ja pelaaminen on pysynyt hallinnassa ja elämä on muutenkin ollut mallillaan. Myös taloudellisesti menee hyvin. Epäluottamus on tietenkin minulle jäänyt ja sitä pahentaa miehen kyvyttömyys rehellisyyteen. Uskoisin, että miehellä tuo valehteleminen on jotenkin niin syvällä ja tiukasti persoonallisuudessa. Asiat joista nyt valehtelee ovat varmaankin muiden silmissä pieniä juttuja, mutta minulla tuntuu maailma romahtavan aina hetkellisesti uudelleen. Ylireagoin ja varsinkin tuo erolla uhkailu on itsestänikin kamalaa.

Vierailija
7/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hittoa, jos uhkailet jatkuvasti erolla, kun miehesi valehtee, niin miksi et eroa? Erolla uhkailijat ovat aivan yhtä surkeaa kastia kuin valehtelijat.

Vierailija
8/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hittoa, jos uhkailet jatkuvasti erolla, kun miehesi valehtee, niin miksi et eroa? Erolla uhkailijat ovat aivan yhtä surkeaa kastia kuin valehtelijat.

Vaan pyytänyt neuvoa umpikujatilanteeseen. ap

Vierailija
9/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies valehtelee-sinä uhkaat erolla (mutta et eroa)-mies valehtelee-sinä uhkaat erolla (mutta et eroa)...

Löysää narua ja lopeta erolla uhkailu -tai sitten eroa. Kuulostaa ihan pikkulapsi-äiti -suhteelta tuo teidän hommanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme