Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko exäsi uuden puolison lapsen hoitoosi

Vierailija
18.11.2011 |

viikonlopuksi, että he pääsevät reissuun? Lapsemme ovat aika samanikäisiä ja tulevat toimeen keskenään hyvin. Ovat esikouluikäisiä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tykkäisivät ihan varmasti.

Vierailija
2/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisaruksiahan ne ovat ja tykkään lapsista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä antaisi moiselle hampuusille.

Vierailija
4/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kehtaisi antaa itsestäni niin pienisydämistä kuvaa.

Vierailija
5/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilin huonosti. Lapset eivät ole sisaruksia. Tyttäreni on siis minun ja exäni yhteinen lapsi. Ja exän uudella naisystävällä oli jo tytär ennen exääni tutustumista. Ja tästä tyttärestä ja hänen hoidostaan luonani on kyse.

Vierailija
6/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiasiassahan eivät ole mitään sukua minun ja exän lapsille, mutta jos tulisin muuten toimeen exän uuden puolison kanssa, niin voisi olla että hänen lapsensa voisi meille hoitoon tulla. Tosin en tule toimeen exän uuden vaimon kanssa, joten tilanne toinen.

Vierailija
7/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilin huonosti. Lapset eivät ole sisaruksia. Tyttäreni on siis minun ja exäni yhteinen lapsi. Ja exän uudella naisystävällä oli jo tytär ennen exääni tutustumista. Ja tästä tyttärestä ja hänen hoidostaan luonani on kyse.

asuvat osin samassa taloudessa kuiten...?

Vierailija
8/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa exän nykyisen perheen lapsen kummeja. Vaimo on thaimaasta ja minä käyn hänen ja lapsilaumamme kanssa hänen kotikylässään vuosittain lomalla. Lapsista on tosi mukavaa kun kaikki aikuiset tulevaat toimeen.

Minä ottaisin (ja olen ottanut) exän lapsen uudesta liitosta hoitoon.

Vierailija
9/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikatauluihini sopisi, niin ilman muuta.

Vierailija
10/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti ottaisin ja silti ajattelen heitä ns sisaruksina,

Exäni on asunut tämän naisen kanssa vasta pari kuukautta. On aika tuore suhde muutenkin, koska muuttivat heti yhteen. Tyttäreni pitää tästä tytöstä ja he tulevat hyvin toimeen mitä nyt ovat muutaman kerran tavanneet. Sisaruksina en kyllä heitä osaa oikein pitää.

Vierailija
11/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut huvin vuoksi yökylään kun lapset ovat halunneet. Vierastaisin jos mua pyydettäisiin ' lastenvahdiksi " menojen takia.

Vierailija
12/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti ottaisin ja silti ajattelen heitä ns sisaruksina, asuvat osin samassa taloudessa kuiten...?

Exäni on asunut tämän naisen kanssa vasta pari kuukautta. On aika tuore suhde muutenkin, koska muuttivat heti yhteen. Tyttäreni pitää tästä tytöstä ja he tulevat hyvin toimeen mitä nyt ovat muutaman kerran tavanneet. Sisaruksina en kyllä heitä osaa oikein pitää.

mutta ota vaan, etenkin tällainen uusi tuttavuus on varmasti heille mukavaa, ja oletan, että säkin voisit pitää?

Vierailija
13/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa exän nykyisen perheen lapsen kummeja. Vaimo on thaimaasta ja minä käyn hänen ja lapsilaumamme kanssa hänen kotikylässään vuosittain lomalla. Lapsista on tosi mukavaa kun kaikki aikuiset tulevaat toimeen.

Minä ottaisin (ja olen ottanut) exän lapsen uudesta liitosta hoitoon.

hienoa, Suomessa on kaltaisiasi naisia äärimäisen vähän. 10 pistettä!

T. sekasikiöperheessa kasvanut mies

Vierailija
14/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua varmaan ärsyttäis, jos kysyttäis (tulis olo että tarvitsevat lapsenvahtina), toisaalta tuossa tilanteessa voisin ottaakin. vaikea kuvitella omalle kohdalle

Vierailija
15/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välit on huonot ja omankin lapsen asioista saa "taistella" niin en ottaisi. Jos taas välit on lämpimät, ystävälliset ja exän nykyinenkin olisi "tuttu" niin voisin ottaa. Ehkä edellyttäisin kuitenkin, että lapsi tulisi lyhyemmäksi aikaa etukäteen, jotta näkisin miten hän käyttäytisi perheemme luona ja tutustuttaisiin paremmin. Viikonloppu on kuitenkin aika pitkä, jos ensimmäisestä kyläilykerrasta on kyse!

Vierailija
16/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti ottaisin ja silti ajattelen heitä ns sisaruksina,

Meillä on kyllä exäni kanssa se tilanne, että kumppaneillamme ei ole lapsia. Jos exälle ja hänen nykyiselleen tulisi lapsia, voisin ottaa heidät ilomielin joskus hoitoon. Ja samaa toivoisin vastavuoroisesti. Niille pienille lapsillekin olisi hienoa, kun isommat sisarukset olisivat läsnä.

Vierailija
17/17 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli suhde on noin tuore niin en ottaisi vierasta lasta noin pitkäksi aikaa, oli sitten exän uuden tai kenen tahansa vieraan. Edes tyttäresi ei ole hänelle niin tuttu että koti-ikävän iskiessä olisi lohduksi jos ovat vasta muutaman kerran tavanneet.. Mikäli olet valmis lasta ottamaan niin lyhyempiä aikoja ensin, sitten vasta voi viikonloppua ajatella.