Hyvä automerkki?
Keskihintainen, hyvä automerkki, jonka pirssit luotettavia (=aika vähäisesti vikoja)? Sellainen johon voi vähän sijoittaakin ilman että saa pelätä heti levähtämistä?
Onko niitä? Suosittele!
Kommentit (11)
On ollut monta eri tojoa vuosien aikana.
corolla tai avensis pääosa. Kaikki vm 2003 eteenpäin.
vaan hiukka kalliimpiin autoihin..
Volkkari ehkä keskihintaisita.
Meillä Opeleita. Miehellä keväällä ostettu Astra farkku ja mun käytöön jäi se viis vuotta vanha edellinen 5-ovinen Astra hb.
Mitään vikoja ei ole kummassakaan ollut. Normaalit huollot vaan tehty ja nekin on miehen sanojen mukaan halvat moneen muuhun Saksalaiseen merkkiin verrattuna, niin ja pitkät huoltovälit ja kaiken lisäksi ovat vähäpäästöisiä ja pienikulutuksellisia.
Ennen tätä Opelia, mulla oli käytössä Nissan Sunny. Sekin oli mukava auto naisen ajaa, eikä siinäkään mitään vikoja ollut, normaalit huollot vaan, mut tästä nykyisestä tykkään enempi.
Mun mies on auto-alalla ja se aina sanoo, että Toyotat on älyttömän luotettavia. Sillä oli ennen aina Toyota, mutta nyttemmin on vaihtanut Saksalaiseen. Toyotaan on myös aina saatavilla varaosia, eikä huollot ole kalliimmasta päästä.
Onhan Toyota luotettava auto mutta yleensä varustelu suppeaa ja sisätilat aika kovamuovista ja rengas äänet kuuluu hyvin sisälle.
mulla oli aluksi Bemari, ja olin sitä mieltä, että en halua japanilaisia. Sit kun ekan japsin hommasin, tajusin miks ihmiset niitä suosii. Eli vaikka ois vanhempikin auto, on kyllä melko kulkuvarma peli. Nyt ollut yks Toyota ja kolmas Nissan menossa, eikä ikinä ole auto pettänyt.
Vaihtosyyt olleet lähinnä auton ikääntyminen ja koiran tuleminen sekä perheen kasvaminen.
Kyllä Toyotan maine on hiukan suurempi kuin todellisuus. Minulla on kokemusta uudesta Toyotasta (Avensis) ja se on ollut pajalla nyt 6 kk aikana neljä kertaa.
Muutoinkin auto on todella pettymys Passatin jälkeen. Seuraava auto ei ole Toyota!
kuuluu ehkä hieman kalliimpiin vaan kun kerran bemarilla ajaa niin ei muulla halua ajaa!
minulla tosin kokemusta vain 3- ja 5-sarjoista, ei esim x-sarjan katumaastureista vaan ah.. on se auto =)
Helppo ja huoleton. Huollot vaan ja tankkaus. Ei murheita ei huolia.
Taloudellinen auto.