Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä "tavallinen" kokemus sinulta puuttuu?

Vierailija
18.11.2011 |

ja josta muut puhuvat ja nyökyttelevät ja itsellä ei ole asiaan oikeastaan mitään sanottavaa, voi vain kuunnella.

Esim. minä en osaa samaistua kahvin juontiin. Ihmiset puhuvat kahvintarpeesta, kahvitauoista, kahvin aiheuttamista vatsavaivoista ym. Itse en juo ikinä kahvia ja jotenkin se maailma on ihan vieras. Elän sentään Suomessa enkä ymmärrä, miten minulla on vieläkin ihan ulkopuolinen olo tämän asian suhteen.

En ole koskaan kokenut jet lagia. Olen käynyt 6 eri maassa, mutta maksimissaan olen ollut 2 tunnin aikaeron päässä. Tuntuu, että "kaikki muut" ovat vähintään Thaimaassa käyneet.

Olen ollut sängyssä yhden ihmisen kanssa. En osaa samaistua siihen, kun eksistä puhutaan.

Vanhempani ovat edelleen onnellisessa avioliitossa. En tiedä miltä tuntuu, kun vanhemmat eroavat.

Lähin rakas, jonka olen haudannut, on mummoni. Hänkin oli yli 80 v joten se oli luonnollinen tunne.

Empatiakykyä minulla on välillä liikakin, siitä ei ole kysymys. Mietin vain joskus, minkälaisissa asioissa muilla on samanlaisia mietteitä. Tai sitten olen vähän väsy rankan päivän jälkeen :D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä hyvin yleiset:

-en ole ikinä uinut

-en ole ikinä käynyt saunassa niin että olisin siitä nauttinut enkä nyt ole käynyt enää lainkaan 20 vuoteen

-en ole maistanut tupakkaa

-minullakaan ei ole yhtään exää

-en ole ollut lentokoneessa

Vierailija
22/33 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt muuta tule mieleen kuin epiduraali synnytyksen yhteydessä. Kolme lasta mulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut normaalia raskautta tai synnytystä vaan hirveääkin pelottavamman riskiraskauden ja keisarinleikkauksen.

En tiedä miltä tuntuu kun lapsella on isä.

En tiedä millaista on olla todella pitkässä suhteessa.

Vierailija
24/33 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin rakkausrintamalle enemmän, mutta minkäs teet. Mies on suomalaisempi kuin moni suomalainen. Miten muuten kielen opettaminen lapsille toimii?

Ai kun mies ei osaa rakastaa niin se on suomalaistunut?

Vierailija
25/33 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- käynyt etelässä enkä thaimaassa

- ei ole yhtään exää

- ei pitkää työuraa

- ei kokemusta anopista

- ei useita miessuhteita

Vierailija
26/33 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

autolla ajaminen

kesämökillä lomailu

Vierailija
27/33 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka puhuvat lukiosta/opiskeluista kun en ole käynyt muuta kuin peruskoulun.

en myöskään ole käynyt rippileiriä joten siitäkään en voi puhua.

Ja sitten nämä samat kuin monella muullakin. En juo kahvia enkä polta tupakkaa.

Vierailija
28/33 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-En ole koskaan värjännyt anustani, muutakuin liian rankan perspanon seurauksesta verelläni.

-En ole tehnyt aborttia.

-En ole toiminut halpana ja helppona mamupatjana, toisinkuin 9/10 naisista täällä.

-En ole paskonut krapulassa housuihini.

-En ole koskaan hävinnyt kenellekään missään mikä vaatisi taitoa.

Vierailija
29/33 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään alkoholipitoisia juomia.

Yhden ainoan miehen kanssa olen harrastanut seksiä. Se on nykyinen aviomieheni. Naimisissa nyt 12,5 vuotta. En ole koskaan värjännyt hiuksia.. En ole koskaan käynyt elokuvateatterissa. Ikää mulla on 32v

Vierailija
30/33 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. etelänmatka, työpaikan pikkujoulu, tupakka, "tyttöjen ilta"-tyyppiset jutut, onnistunut laihdutus, maksullinen harrastus...

Vierailija
31/33 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis maistanut toki ja yrittänyt joskus opetellakin muttei vaan maistu. En silti ole kokenut mitään ulkopuolisuudentunnetta tuossa kahviasiassa :D

MInäkin olen harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa ja vanhempani ovat ollet naimisissa jo yli 40v, ja aikovat jatkaa sitä hamaan hautaan saakka.

Humalatilakin mulla on kokematta.

Vierailija
32/33 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään alkoholipitoisia juomia. Yhden ainoan miehen kanssa olen harrastanut seksiä. Se on nykyinen aviomieheni. Naimisissa nyt 12,5 vuotta. En ole koskaan värjännyt hiuksia.. En ole koskaan käynyt elokuvateatterissa. Ikää mulla on 32v

mutta alkoa olen maistanut ja naimisissa olen ollut kauemmin. ikää myös vähän enemmän. En ole näiden lisäksi myöskään ollut facebookissa, en tiedä edes mikä on ipod tai mese. Minulla ei koskaan ole ollut luotto-ja pankkikorttia. En ole koskaan harrastanut mitään maksullista tai kuulunut mihinkään seuraan tai ollut jonkin jäsen.

Vierailija
33/33 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentuna varsinkin harmitti, kun melkein kaikilla muilla oli ja siinä tuntui olevan jotain erityistä. Vieläkin välillä harmittaa, viimeksi silloin kun menin naimisiin. Eipä ollu siskoa ketä kaasoks pyytää. Veljet on tietysti tärkeitä mulle, mut silti jotain tuntuu välillä puuttuvan.