Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidetäänkö tänä vuonna av-mammojen pikkujoulut?

Vierailija
17.11.2011 |

Mä oisin niin valmis, mulla on uus hieno kimalletunika ja legginsit, puuttuu vaan kemut.

Tukkakin on just leikattu ja värjätty punaista ja mustaa, aivan kuuminta hottia:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mistä päin te ootte? minä turust :)

Vierailija
2/6 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on blondi, mutta niskassa on sentään kananp****.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyörätään ensin se ukko ja muksut mummolaan, sitten tällätään naamat ja hiukset, puetaan kimalletunikat,tonttulakit ja leggarit. Laitetaan hyvää musiikkia, varataan koneen viereen pikkujoulutarjottavaa, mistä nyt kukin tykkää. Jääkaapissa sidua ja glögiä ja kaikkea sellaista ja sitten parkitaan perse koneen eteen.

Roikutaan av:lla ykköset niskassa, tehdään typeriä aloituksia, kommentoidaan toisten murheita kaikkitietävästi ja pikkusieluisesti, tehdään paljon kirjoitusvirheitä, arvostellaan julkkiksia ja niin edelleen. Kirjoitusvirheitä tuskin tarvitsee juurikaan miettiä, eiköhän niitä ala tulla enenevissä määrin kun ilta alkaa vaihtua yöksi.

Vierailija
4/6 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en pääse mukaan kun kukaan ei suostu hoitaan nicopetteriä kun se on aika vilkas.

Ai mut voihan sen jättää yöksi yksin kotiin, se on jo 8v!

Vierailija
5/6 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyörätään ensin se ukko ja muksut mummolaan, sitten tällätään naamat ja hiukset, puetaan kimalletunikat,tonttulakit ja leggarit. Laitetaan hyvää musiikkia, varataan koneen viereen pikkujoulutarjottavaa, mistä nyt kukin tykkää. Jääkaapissa sidua ja glögiä ja kaikkea sellaista ja sitten parkitaan perse koneen eteen.

Roikutaan av:lla ykköset niskassa, tehdään typeriä aloituksia, kommentoidaan toisten murheita kaikkitietävästi ja pikkusieluisesti, tehdään paljon kirjoitusvirheitä, arvostellaan julkkiksia ja niin edelleen. Kirjoitusvirheitä tuskin tarvitsee juurikaan miettiä, eiköhän niitä ala tulla enenevissä määrin kun ilta alkaa vaihtua yöksi.

Harmi vaan, että tuo vauva on vielä niin pieni, etten voi panna sitä hoitoon... no, ehkä ens vuonna.

Vierailija
6/6 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä vauvakaksoset, mutta vien ne jollekin kaverille hoitoon, onhan niillä toisensa kuitenki, ni ei se haittaa vaikka mamma vähän humputtelee. Kesti ne kuitenki raskausajan tupakoinninkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan