Milloinkohan tämä pakahduttava rakkauden tunne loppuu? :´(
Surullinen tarina:
Rakastuin toiseen mieheen. Siis todella rakastuin, voimakkaammin kuin koskaan aiemmin. Lopulta suhde tuli ilmi ja minä ja aviomieheni samoin kuin minä ja toinen mieheni erosimme. Nyt tapahtuneesta kulunut yli vuosi. Entinen mieheni rakastaa minua yhä, minä rakastan yhä sitä toista miestä ja se toinen mieskin on eronnut vaimostaan, mutten yhtään tiedä hänen elämästään muuten. Eroihin johtaneet riidat olivat niin pahoja, etten koskaan enää häntä voi saada ja mietin, loppuuko tämä tukahduttava surullinen rakkaus ja kaipuu koskaan. Ja samalla tuntuu pahalta, jos entinen aviomieheni tuntee jotain samankaltaista minua kohtaan. Tuntuu, ettei meidän elämillä voi enää olla onnellista loppua. :(
Kommentit (3)
Sitä saa mitä tilaa.
Et ole tainnut ikinä itse _oikeasti_ rakastua. Sille tunteelle ei voi mitään eikä sen tunteen vallassa tehdä mitään vain ilkeyttään.
Rakkaus on uskomaton voima.
Kieltämättä aikamoinen tarina..
myös ja mieheni rakastui samaan aikaan toiseen naiseen ja toinen nainen rakastui sattumalta siihen toiseen mieheen johon minä olin rakastunut ja se toinen mies johon minä olin rakastunut rakastui erääseen toiseen naiseen ja minun mieheni jäi yksin ja lopulta jäin myös yksin ja tuo toinen nainen ja toinen mies päätyivät yhteen mutta ovat eronneet ja kaikki ovat onnettomia!
myös ja mieheni rakastui samaan aikaan toiseen naiseen ja toinen nainen rakastui sattumalta siihen toiseen mieheen johon minä olin rakastunut ja se toinen mies johon minä olin rakastunut rakastui erääseen toiseen naiseen ja minun mieheni jäi yksin ja lopulta jäin myös yksin ja tuo toinen nainen ja toinen mies päätyivät yhteen mutta ovat eronneet ja kaikki ovat onnettomia!