Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ghd gold classic styler

Vierailija
17.11.2011 |

Öh. Voiko sen mukana tulleen "tötsän" laittaa raudan päälle, kun rauta on vielä kuuma? Lienee jotain komposiittia, ei ihan tavalliselta muovilta ainakaan vaikuta. Mun rauta on ihan uusi ja olin suomentavinani käyttöohjeesta, että siinä pitäis joku merkkivalokin olla. Mutta ei tossa mun raudassa ole, vaikka sammutin valotkin kylppäristä, :D No, kai se menee takuuseen sitten. Onneksi en tilannut ulkomailta, vaan hain verkkokaupasta maananataina alle satasen hintaan. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko tykännyt raudastasi? itse tilasin juuri kyseisen tuotteen ja niin moni "alan" ihminen on sanonut, että on joku suurinpiirtein halpa kopio.. omaani en siis vielä ole saanut, mutta luotan vaistooni ;)

Vierailija
2/4 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä raudassa ei tosiaan ole merkkivaloa, päästää sellaisen piippausäänen kun on valmis suoristamista varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin verkkokauppa.comista cloud nine raudan, joka on parannettu versio ghd:stä.

Tötsästä lukee näin:

As soon as youre finished using your irons, you can clasp them back together, slip on the protective heat guard and allow them to cool down knowing that youve safely left them resting.

Vierailija
4/4 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidon raudan voi rekisteröidä ghd:n sivuilla,siitä tietää onko oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän