Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani 6v kysyi saunassa äiti miksi sinulla ei ole

Vierailija
16.11.2011 |

pimppikarvoja, miten te olette selittäneet asian. Kummitädillä kun taas rehoittivat...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutytön näköinen. On myös kiva esitellä pimppiä, näyttää kaikki.

Vierailija
2/8 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat pitää sitä siistinä, (karvat kuin karvat) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin sen olevan jokaisen oma valinta ja tykkään olla ilman niitä karvoja. Kuuluu myös naisten kauneudenhoito-asioihin. Sen jälkeen eivät kyselleet.

Vierailija
4/8 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sulla ne kasvaa, mut ajat ne pois. Mikäs ihme tämä nyt on.

Vierailija
5/8 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut vielä vastaan kysely, mutta enköhän vastaisi, että olen ajanut ne pois. Jos tulisi kysymys miksi, vastaisin siksi kun olen halunnut, tykkään olla ilman.

Lapsen kummisetä on kalju, eikä siihenkään ole sen kummempaa syytä, kuin että on tykännyt ajaa ne pois, koska hän tykkää olla niin (ja kärsii harventuvista hiuksistaan). Karvat kuin karvat, ei kai niille mitään ihmeempiä selityksiä tarvitse olla.

Vierailija
6/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut vielä vastaan kysely, mutta enköhän vastaisi, että olen ajanut ne pois. Jos tulisi kysymys miksi, vastaisin siksi kun olen halunnut, tykkään olla ilman. Lapsen kummisetä on kalju, eikä siihenkään ole sen kummempaa syytä, kuin että on tykännyt ajaa ne pois, koska hän tykkää olla niin (ja kärsii harventuvista hiuksistaan). Karvat kuin karvat, ei kai niille mitään ihmeempiä selityksiä tarvitse olla.

Ei kannata mitään selityksiä esittää vaan sanoa kuten asia on. Lapset hyväksyvät ja ymmärtävät ainakin meillä.

Vierailija
7/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on kysyneet veljeltäni myös että miksi sinulla ei ole hiuksia? On kalju.

Vierailija
8/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska isi haluaa leikkiä Lassieta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän