Poikani 6v kysyi saunassa äiti miksi sinulla ei ole
pimppikarvoja, miten te olette selittäneet asian. Kummitädillä kun taas rehoittivat...
Kommentit (8)
haluat pitää sitä siistinä, (karvat kuin karvat) :)
Kerroin sen olevan jokaisen oma valinta ja tykkään olla ilman niitä karvoja. Kuuluu myös naisten kauneudenhoito-asioihin. Sen jälkeen eivät kyselleet.
Kyllähän sulla ne kasvaa, mut ajat ne pois. Mikäs ihme tämä nyt on.
tullut vielä vastaan kysely, mutta enköhän vastaisi, että olen ajanut ne pois. Jos tulisi kysymys miksi, vastaisin siksi kun olen halunnut, tykkään olla ilman.
Lapsen kummisetä on kalju, eikä siihenkään ole sen kummempaa syytä, kuin että on tykännyt ajaa ne pois, koska hän tykkää olla niin (ja kärsii harventuvista hiuksistaan). Karvat kuin karvat, ei kai niille mitään ihmeempiä selityksiä tarvitse olla.
tullut vielä vastaan kysely, mutta enköhän vastaisi, että olen ajanut ne pois. Jos tulisi kysymys miksi, vastaisin siksi kun olen halunnut, tykkään olla ilman. Lapsen kummisetä on kalju, eikä siihenkään ole sen kummempaa syytä, kuin että on tykännyt ajaa ne pois, koska hän tykkää olla niin (ja kärsii harventuvista hiuksistaan). Karvat kuin karvat, ei kai niille mitään ihmeempiä selityksiä tarvitse olla.
Ei kannata mitään selityksiä esittää vaan sanoa kuten asia on. Lapset hyväksyvät ja ymmärtävät ainakin meillä.
Lapset on kysyneet veljeltäni myös että miksi sinulla ei ole hiuksia? On kalju.
pikkutytön näköinen. On myös kiva esitellä pimppiä, näyttää kaikki.