Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenes YH:n mies tää on

Vierailija
15.11.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111514754638_uu.shtml

Vittu että mua oikeesti risoo se, että yh:t ei välitä lapsistaan, vaan sietävät munanpuutteessaan vaikka minkälaisia hitlereitä lastensa isäpuolina.

Jo lähtökohtaisesti on FAKTAA, että 90 % miehistä kokee muiden kersat vastenmielisinä.

Osa osaa pitää tiedon omana tietonaan, osa näyttää sen avoimesti, mutta valtaosa piirtelee yöllä hakaristejä lastesi perseeseen, näin vertauskuvallisesti tai oikeasti, kuten tarinassa.

Ne 10 prosenttia, jotka aidosti voivat toimia toisen lapsen parhaaksi, ovat erittäin todennäköisesti aviossa sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa heillä on biologisia lapsia.

On suurta harhaa kuvitella, että juuri sinun isäpuoli-miehesi on poikkeus, joka välittää lapsistasi. EI VÄLITÄ.

Harvoin paha tyhjäntoimittaja-juoppokaan on omalle lapselleen huonompi kuin kuka tahansa muu mies. Ainakin mies toivoo kaikkea hyvää biologiselle lapselleen, vaikkei siihen aina pystyisi.

Isäpuoli toivoo ainoastaan, että lapsi häipyisi...

Aivan turha inistä mitään vastaväitteitä. Näin on näreet.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen seurustellut jo neljä vuotta yhden sosiaalikasvattajan kanssa. Näemme muutaman viikon välein ja kummasti tuo mies touhuaa minun lasteni kanssa, hänellä on myös omien isojen lastensa lisäksi "varalapsia" eli isättömiä joille hän on miehen malli. Ei ole vielä svastikoita näkynyt kenenkään perseessä. Ei edes omassani joka on tämän miehen mielestä hurmaava.

Vierailija
2/14 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunein lapsista.

Ja ovat mestareita salaamaan tarkoitusperänsä.

Kaikki kertomasi viittaa......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vuoroviikoin panemassa jotain toista, ehkä kolmatta ja neljättäkin hyväuskoista yh:ta

Taas tyhmää viedään, kuin pässiä narussa....

Vierailija
4/14 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoi niin paljon kersan häviävän että lopulta oikein adoptoi hänet.

Vierailija
5/14 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunein lapsista.

Ja ovat mestareita salaamaan tarkoitusperänsä.

Kaikki kertomasi viittaa......

Kaikki kertomani viittaa siihen, että tämä aidosti lapsista välittävä, palkittu ihminen on elämäni mies. Sinulla tulee olemaan aika vaikeata jos ajattelet noin ja opetat lapset pelkäämään lasten parissa työskenteleviä ammattilaisia.

Vierailija
6/14 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ollut YH kun lapsi olii vain äidin luona käymässä.

No termien mukaan olet oikeassa, sinällään se ei kumoa väitettäni siitä, että vieras mies on vieraalle lapselle susi...

Vierailija
7/14 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikö sen hakaristin tyttärensä takapuoleen väsäsi, vai mistä moinen syyllistäminen?

Kyllä mä ainakin tunnen miehiä jotka pitävät lapsista ja voisivat olla isäpuolena jonkun toisen lapsille.

Itselläni on isäpuoli ja hän on ollut paljon parempi isä meille kuin biologinen isämme oli.

Oma miehenikin on todella lapsiystävällinen ja jos meille ero tulisi, niin jos löytäisi rinnalleen naisen jolla lapsia, niin tuskin lapset heidän suhteelleen mikään este olisi, vaan mies pystyisi kohtelemaan näitä lapsia kuin omiaan.

Ei ole muiden vika jos ap tuntee vain kusipäitä miehiä ja kyllä niitä naisia on yhtälailla jotka eivät osaa olla edes neutraaleja muiden lapsille!!!

Vierailija
8/14 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vuoroviikoin panemassa jotain toista, ehkä kolmatta ja neljättäkin hyväuskoista yh:ta

Hänellä on oma lastensuojeluyritys ja asumme eri paikkakunnilla. Olenpas minä tyhmä kun luulin että näemme harvoin vain sen takia että minun työni on aika haastavaa, hänen myös.

Tuo sinun lauseesi kertoo enemmän omasta ahdistuksestasi ja suhtautumisestasi miehiin kuin minun parisuhteestani.

Vierailija
9/14 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä naisia on yhtälailla jotka eivät osaa olla edes neutraaleja muiden lapsille!!!

Nimenomaan, ei tarvitse pitkään tätä palstaa lukea, kun tajuaa minkälaiseen empatiaan naiset pystyvät, kun on kyse toisten kakaroista.

Sitten luullaan, että miehet kykenee, kun ne lähtökohtaisestikkin välittää lapsista noin murto-osan naisiin verrattuna.

Tai välittää ne omistaan, kun ovat huolissaan pärjäävätkö ne, mutte toisten lapset....

No meneehän ne, jos ovat mukavia mutta viimeistään murkkuikäisenä niitä joko inhotaan tai enemmän tai vähemmän himoitaan, jos kyseessä on tytär.

Itselläni ei ole sinällään mitään syytä mollata yksinhuoltajia, mutta olis kivat, että olis edes alkeelliset faktat tiedossa, kun alkaa OMIEN LASTEN vaikutuspiiriin tuomaan vieraita uroksia.

Naiset on kautta aikojen eläneet laput silmillä, toisinsanoen sulkeneet silmänsä totuuksilta.

Nyttemmin kun naisille on kehkeytynyt valtaa päättää yhteiskunnankin asioista, ei rappion tietä pitkään enää kestä.

Olemme tuhon omat, siltä ehkä vältyttäisiin, jos naiset näkisivät ja tunnustaisivat, mitä miehet naisesta haluavat. Ei ne halua todellakaan sun rääkyvää tai kiukuttelevaa kersaasi, paitsi jos sen perse ja tisut on paremmat kuin sulla. PISTE

Vierailija
10/14 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojaa lasta hyväksikäytöltä, vastahan siitä julkaistiin tutkimuskin!

Vierailija
11/14 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tuollaisia miehiä saattaa kiinnostaa ne lapset enemmän kuin äidit. Valitettavasti.

ohis

Hänellä on oma lastensuojeluyritys ja asumme eri paikkakunnilla. Olenpas minä tyhmä kun luulin että näemme harvoin vain sen takia että minun työni on aika haastavaa, hänen myös.

Tuo sinun lauseesi kertoo enemmän omasta ahdistuksestasi ja suhtautumisestasi miehiin kuin minun parisuhteestani.

Vierailija
12/14 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä naisia on yhtälailla jotka eivät osaa olla edes neutraaleja muiden lapsille!!!

Nimenomaan, ei tarvitse pitkään tätä palstaa lukea, kun tajuaa minkälaiseen empatiaan naiset pystyvät, kun on kyse toisten kakaroista.

Sitten luullaan, että miehet kykenee, kun ne lähtökohtaisestikkin välittää lapsista noin murto-osan naisiin verrattuna.

Tai välittää ne omistaan, kun ovat huolissaan pärjäävätkö ne, mutte toisten lapset....

No meneehän ne, jos ovat mukavia mutta viimeistään murkkuikäisenä niitä joko inhotaan tai enemmän tai vähemmän himoitaan, jos kyseessä on tytär.

Itselläni ei ole sinällään mitään syytä mollata yksinhuoltajia, mutta olis kivat, että olis edes alkeelliset faktat tiedossa, kun alkaa OMIEN LASTEN vaikutuspiiriin tuomaan vieraita uroksia.

Naiset on kautta aikojen eläneet laput silmillä, toisinsanoen sulkeneet silmänsä totuuksilta.

Nyttemmin kun naisille on kehkeytynyt valtaa päättää yhteiskunnankin asioista, ei rappion tietä pitkään enää kestä.

Olemme tuhon omat, siltä ehkä vältyttäisiin, jos naiset näkisivät ja tunnustaisivat, mitä miehet naisesta haluavat. Ei ne halua todellakaan sun rääkyvää tai kiukuttelevaa kersaasi, paitsi jos sen perse ja tisut on paremmat kuin sulla. PISTE

Et taida tuntea yhtäkään yh-isää? Voisit hakea hoitoa tuohon vainoharhaisuuteesi, soita lääkärille jo huomenna.

Vierailija
13/14 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on oma lastensuojeluyritys ja asumme eri paikkakunnilla. Olenpas minä tyhmä kun luulin että näemme harvoin vain sen takia että minun työni on aika haastavaa.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/93238-lapsen-hyvaksikayttaja-paljastui-…

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tuomo_Romppanen

Onnea ja menestystä uusperheenne kanssa.

Sinun ylimielisyytesi taas kertoo vain typeryydestäsi, josta hinnan maksaa lapsesi

Vierailija
14/14 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tuntea yhtäkään yh-isää? Voisit hakea hoitoa tuohon vainoharhaisuuteesi, soita lääkärille jo huomenna.

Siis miten Yh-isä liittyy tähän keskusteluun mitenkään?

Johan totesin, että miehet ovat kyllä poikkeuksetta kiinnostuneita OMIEN lastensa selviytymisestä, joten on loogista, että mies monissa tapauksissa olisi mielellään ennemmin yh-isä kuin etä-isä, mutta harvoin mielipidettä isältä kysytään.

Toisaalta nämä yh-isät ovat aivan samalla lailla tekemässä lapsilleen vahinkoa, kun päästävät koteihinsa vieraita naisia, leikkimään äitiä lapsilleen.

Varsinkin uusioperheissä, jossa molemmilla on lapsia, on erittäin harvinainen poikkeus, jos nainen pystyy olemaan tasapuolinen omiensa ja miesystävän lasten välillä.

Miksi me edes kiistelemme näin päivänselvästä asiasta.

Jos te olisitte oikeassa, te pystyisitte puolustamaan mielipidettäni, vaikka olisitte erimielisiä.

Mutta ette pysty. Elämä on taistelua omien puolesta ja muita vastaan.

Niin mielipiteissä kuin lapsissa. EDELLEEN PISTE.