Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossu maksaa tapaajavanhemman luo siivoojan, montako tuntia mä saan?

Vierailija
15.11.2011 |

Pitäis saada kämppä siihen kuosiin, että jouluna vois kakarat käydä piipahtamassa. Sossulla on kuulemma tapaajavanhemmille sellainen palvelu, että ne maksaa tapaajavanhemman luo siivojan tai kodinhoitajan, että lasten ei tarttis saastaisessa kämpässä tapaajavanhempaa nähdä.

Ihan tuota sotkua kattelin, että riittääkö mun kämppään jos sossu maksaa sen siivoojan 8 tunniksi vai pitäiskö pyytää vaikka 20 tuntia siivousta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojelun asiakkaat saa? Me ei ainakaan olla saatu vielä yhtään mitään.

Vierailija
2/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan kaikenlaisille lapsiperheille kodinhoitoapua teoriassa, mutta jos kämppä on niin saastainen, että siivoukseen menee 8 tuntia, niin ei sellaisen ihmisen elämänhallintakyvyt kyllä riitä lasten hoitamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitin viisilapsinen perhe, jossa yksi erityislapsi ei saa edes kodinhoitoapua. Yksin lasten kanssa, eikä meilläpäin saa yhtään mitään.

Vierailija
4/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaajavanhempaa, yleensä isää, ei opeteta itse laittamaan pyykkejä lapsiviikolla koneeseen eikä opeteta isää itse laittamaan ruokaa, vaan niille saatanan luuseri-isukeille sossu maksaa maksusitoumuksena kodinhoitajan, joka tekee asiat niiden puolesta, vaan siks että ne sattuu olemaan miehiä.

Pikkuisen vituttaa, mullekin tänne joku siivoomaan ja kokkaamaan, että lapset voi tulla tapaamaan mua täällä.

Vittuttaa tuommoinen miesten suosiminen ja helpommalla päästäminen.

Mikä mies se sellainen on, joka ei opi pesukonetta käyttämään eikä ruokaa laittamaan???

Vielä sossun maksamat kodinhoitajat noille luusereille, kas kun ei vammaisavustajaa auttamaan uusien jälkeläisten siittämisessä.

Vierailija
5/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, pikkuisen pistää vituttamaan että tapaajaisukeille jotain erityispalvelua ja vielä ilmaiseksi.

Vierailija
6/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla ja veronmaksajien rahoilla, saatanan luuseri-teeskentelijät.

Vierailija
7/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, onko aaveellä oikea murhaaja?

Vierailija
8/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on ehkä jostain mielenterveys/päihdekuntoutusjutusta?

Vierailija
9/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla 9 joku vitun lukihärö vai ootko muuten vaan vajukki?

Millä ihmeen logiikalla jos et kerran olekaan tappaja?

Vierailija
10/10 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vittu sit tasapuolisesti siivooja kaikkiin lastensuolelupentujen perheisiin, eikä vaan kädettömille vammaisille lapsensa siittäjille, jotka ei itse viitti opetella einestä mikrossa lämmittämään.

Vituttaa tuollainen miesten suosiminen, miesten ei oletetakaan osaavan tai haluan opetella ruuanlaittoa tai pyykinpesua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän