Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitäis tappaa itseni

Vierailija
15.11.2011 |

Mua arvostellaan, kiusataan ja pilkataan missä tahansa mihin menen. Tänäänkin mua pilkattiin ihan avoimesti kun kahvitunnilla mun viereeni tuli istumaan ihmisiä joita en tunne. (Pilkkaajatkaan eivät tunne, mutta niiden mielestä oli noloa että mä olin siinä kun siihen tuli muita.)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikut, jos törmäät säännöllisesti tuollaisiin idiootteihin? Minkä ikäinen olet? - Äkkiseltään kun on aika vaikea kuvitella moista käytöstä keneltäkään aikuiselta ihmiseltä.

Ja ei, kenenkään ei pitäisi tappaa itseään. Sinun nyt tuskin muutenkaan tarvitsee tehdä mitään itsellesi. Näiden pilkkaajien sen sijaan pitäisi tehdä jotain itselleen: kasvaa, viisastua, sivistyä, avartaa sydäntään ja opetella käytöstapoja.

Vierailija
2/11 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ehkä auttaa suhtautumaan terveesti tällaisiin tapauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen vähän yli parikymppinen opiskelija, ja ihan opiskeluympyröissä tuollaista tapahtuu, on välillä oikeastaan aika törkeääkin.

Vierailija
4/11 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot arvokas ja tärkeä ihminen!

Vierailija
5/11 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu etten mä jaksa enää. Mä en tiedä mitä tehdä.

Vierailija
6/11 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoikaa nyt jotain.

Mun virheeni oli ilmeisesti se että mä asetuin liian lähelle erästä seuruetta jossa oli mulle vieraita ihmisiä ja sitten siihem liittyi pari ihmistä joista toinen tuli mun viereeni ja toinen vastapäätä. Olisin mä toki voinut kysyä näiden tullessa tarvitteeko ne lisätilaa mutta siis onko tuollaisesta pilkkaaminen hyväksyttävä?

Vierailija
7/11 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa, että luulet pilkkaamista tapahtuvan vaikkei niin aina olisi. Älä tapa itseäsi äläkä uhkaa sillä. Itsemurha on kamala asia läheisillesi - tiedän kokemuksesta.

Hae apua. Opiskelupaikoissa on usein keskusteluapua hyvin tarjolla.

Vierailija
8/11 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin tappaa ihtesä.

Outoa että opiskelupaikassa on noin keskenkasvuista meininkiä.

Vierailija
9/11 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan avoimesti ne naureskelevat mulle luentojen aikana ja siinä kahvitunnilla lähistöllä ollessaan.

Vierailija
10/11 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus mikä itkuliisa olet. Tyypillinen valittaja, marmattaja ja jatkuvasti itsessäälissä ruikuttava marttyyri. Ei ihmekään että kaikki sulle nauraa, moiset itkuvalittajat kun vituttavat ketä vaan. :(

Vierailija
11/11 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani puolestasi. Nämä ovat siis sulle vähän vieraampaa porukkaa nämä naureskelijat? Oletko tutustunut lähemmin kehenkään opiskelupaikassasi? Itse ehkä tuossa tilanteessa yrittäisin löytää mukavia ihmisiä, joiden seurassa on helpompi olla, ja yrittää heistä löytää sitä omaa porukkaa, ja yrittäisin jättää nuo naureskelijat omaan arvoonsa.

Ymmärrän sinua hyvin, koska olen itse ollut ujo ja sosiaaliset tilanteet ovat olleet minulle vaikeita. Olen kuitenkin sitkeästi yrittänyt ja se on kannattanut, olen oppinut sosiaalisesti taitavammaksi ja minulla on nykyään paljon ystäviä ja koen sosiaaliset tilanteet hauskoiksi ja antoiksi.

Et tietenkään tapa itseäsi, olet päässyt opiskelemaan ja sinulla on varmasti hyvä tulevaisuus edessäsi kunhan pääset noiden ikävien ajatusten yli. Tuli mieleen että voisit myös ottaa yhteyttä opiskelijoiden terveydenhuoltoon ja yrittää päästä vaikka psykologin vastaanotolle, että saisi purkaa mieltäsi - itsetuhoajatukset ovat aina vakava asia. Pidä huolta itsestäsi ja tsemppiä!

Ihan avoimesti ne naureskelevat mulle luentojen aikana ja siinä kahvitunnilla lähistöllä ollessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän