Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pettynyt Marimekon ja Po.pin lastenvaatteiden laatuun!

Vierailija
15.11.2011 |

Siis onko Marimekon ja Polarn o Pyretin lasten vaatteet näin huonoja, oikeesti??? Po.pilta mulla on pari uutta raitabodya, laitoin pesuun, pesuohjeiden mukaan, ja heti tuli nukkaa/nyppyä pintaan, niin ku olis pesty monia kertoja! ja vasta ensimmäinen pesu!

ja toinen pettymys on Marimekko, musta autobody, heti haalistui värit pesussa, samoten marimekon valkoiset autosukkikset, heti nyppyyntyi...

Onko se vaan niin että lastenvaatteista ei kannata maksaa, mulla on parempi kuntoisena pysynyt mm. lindexin ja tutan vaatteet, ovat kuin uusia, vaikkakin paljon pestyjä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut Marimekosta! Saumat kiertävät ja värit haalistuvat.

Po.pin sen sijaan ovat meillä kestäneet hyvin. Vie bodyt takaisin liikkeeseen, saat varmasti hyvityksen tai uudet tuotteet tilalle!

Tutan laatu on vaihdellut tosi paljon meidän käytössä, Lindexiin olen yleensä ollut tyytyväinen.

Vierailija
2/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan popin vaatteista minulla ei ole negatiivista sanottavaa, kestävät uudenveroisina pesusta toiseen - meillä käytössä juuri raitatrikoita, farkkuja, luomupuuvillamalliston vaatteita (raitapaitaa, alushousuja, pyjamia). Vie ihmeessä liikkeeseen ja reklamoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esim joku marimekko on laadun tae, virolaiskiinaisia halpistekeleitä, jonka vanhalla imagolla huijataan kuluttajaa uskomaan suomalaiseen laatuun..saman kusetuksen tekee reima jne

Vierailija
4/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aattelis tosiaan marimekon hinnat olevan laadun tae...

Vierailija
5/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Po.pia on kyllä kehuttu paljon, siksi petyinkin tuotteeseen. Ehkä sitten pitää reklamoida, ja testata lisää po.pia!

Marimekon vaatteet olis niin kivoja, varsinkin auto kuvio... mutta argh! se laatu!

Tutalla on muuten tosiaan vaihtelevan laatuista tavaraa,,, ihan kuin samalla hinnalla olis välillä myynnissä kakkoslaatua.

Vierailija
6/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut Marimekosta! Saumat kiertävät ja värit haalistuvat.

Po.pin sen sijaan ovat meillä kestäneet hyvin. Vie bodyt takaisin liikkeeseen, saat varmasti hyvityksen tai uudet tuotteet tilalle!

Tutan laatu on vaihdellut tosi paljon meidän käytössä, Lindexiin olen yleensä ollut tyytyväinen.

Vierailija
7/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no marimekollakin se riippuu paljolti kankaasta. Meillä esim marin raitapaidat ei ole mennyt miksikään useamman lapsen käytössä, samoin iloinen mekko on pesujenkin jälkeen kuin uusi, mutta viimeksi saatu joku sellanen trikoopaita pallokuosilla on kyllä nyppyyntynyt pesussa.

pop vaatteet myöskään ei vaikuta kovin pitkäikäisiltä laadun suhteen..

Vierailija
8/9 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä enää ostakaan Marimekon vaatteita lapsille, ainakaan niitä, mitkä on tehty ohuesta trikoosta. Muita voisin ehkä harkita kokeilla.

Po.P sen sijaan on meillä kestänyt hyvin! Olen ostanut niitä paljon ja ei ole yhdestäkään vaatteesta pahaa sanomista, monet ovat nyt jo seuraavallakin vauvalla käytössä.

Vierailija
9/9 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans marin raitapaidat kestänyt tosi hyvin käyttäjältä toiselle, värit kirkkaat yms. toisin kuin marin pallopaidat, ainakin musta-valkoinen, niin musta väri haalistunut.