Miksiköhän oma mies ei sytytä sängyssä yhtään?
mieheni on ihan huippukomea, joten siitä ei ole kyse. Vähän hankala luonne kylläkin. Hän ei myöskään osaa yhtään mitään, eikä suostu opettelemaan. Olen vain kerran, ekalla kerralla, nauttinut hänen kanssaan. Yritän välttää seksiä hänen kanssaan.
Voiko arki latistaa seksipuolen kokonaan?
Mutta kun minä pussasin vieraan miehen kanssa kapakassa, sellainen pikainen pusu, se sai kyllä polveni veteläksi, tunsin heti kuinka hormoonit ja halut alkoi virrata, mies ei ollut minkään näkönen.
Käy vieläkin kuumana kun muistelen sitä pusua..
Kommentit (14)
olet ns tavis ja etsit tavallisen näköistä miestä.
Ihmiset yleensä hakeutuvat samantasoiseen seuraan. Siksi leffatähdet ja mallit seurustelevat keskenään. Eivät ne tavallisista ole kiinnostuneet. Nyt on käynyt niin että sinulla on väärä mies ja tarvitset rumemman, miehesi tarvitsee mallin tai kaunottaren.
olet ns tavis ja etsit tavallisen näköistä miestä. Ihmiset yleensä hakeutuvat samantasoiseen seuraan. Siksi leffatähdet ja mallit seurustelevat keskenään. Eivät ne tavallisista ole kiinnostuneet. Nyt on käynyt niin että sinulla on väärä mies ja tarvitset rumemman, miehesi tarvitsee mallin tai kaunottaren.
mieheni on tosin entinen malli mutta en minkään ole rumilus. Missä kohtaa sanoin että voi kun mä olen ruma?
Onko seksi hyvää vain kauniilla ihmisillä? onkohan se muka niin? rumat ei sitä edes juuri harrasta?
Olenkin päättänyt pettää eroa odotellessa. Vielä en halua erota, liian vaikeaa.
Vai oliko eka kerta hääyönä?
Hän oli siihen aikaan todella huomaavainen ja kiltti mies. Nyt nalkuttaa joka asiasta kuin joku akka.
ap.
Jokaisella on mielestäni oikeus olla rakastettu ja haluttu. Miehesi tajuaa, ette välitä hänestä miehenä ja siksi purkaa katkeruttaan.
Nalkutus ja nitinä vie tehokkaasti halut. Monet miehet ovat ihan hirveitä nalkuttajia, vaikka itse väittävät, että naiset nalkuttavat. Kyllä miehet ovat paljon pahempia.
Vai oliko eka kerta hääyönä?
Hän oli siihen aikaan todella huomaavainen ja kiltti mies. Nyt nalkuttaa joka asiasta kuin joku akka.
ap.
kun olin laittanut hänelle kalaa uunissa, mutta en perunamuussia ja koska olin töissä, hän joutui laittamaan sen itse.
Siis aika kamalaa. Tätä se on lähes joka päivä.
ap
en tiedä miksi. Minä teen meillä kaikki kotityöt. Hän päättää mitä asemaa katotaan telkkarista jne.
ap
Olenkin päättänyt pettää eroa odotellessa. Vielä en halua erota, liian vaikeaa.
Ystävällisesti suosittelen:
http://katajary.fi/pariskunnille/terapiapalvelut
http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/40D5B401E55B1785C225748000449ACD?Open…
Puhutteleva videonpätkä, suosittelen lämpimästi