Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako väsymys näöntarkastuksen tulokseen?

Vierailija
15.11.2011 |

Minä olen odotellut tässä, että olisin joskus niin virkeä, että silmät ei olisi vaan sumeat väsymyksestä ja voisin mennä näöntarkastukseen. Mutta kun tuo vauva jonkin verran valvottaa, niin ei tässä mitään virkeää aikaa ole tullut.

Mutta vaikuttaako väsymys näöntarkastuksen tulokseen vai odottelenko turhaan? Uudet lasit kuitenkin tarttisin, kun vanhat on jo ihan rämät.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallista tietoa mulla ei ole, mutta arvelisin, että jotain vaikutusta on. Mun ainakin on vaikea lukea pientä tekstiä väsyneenä. Sinuna kuitenkin menisin näöntarkastukseen, sillä en usko vaikutuksen olevan niin suuri ja toisaalta väsyneenähän niitä lasejakin sitten käyttää. Toivottavasti saat myös asiantuntevampiakin vastauksia.

Vierailija
2/2 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tietenkin väsyneenä näkee huonommin. Mutta kun siellä näöntarkastuksessa katsotaan niitä jotain karsastuksia missä testataan, että millä alueella näkee selkeimmin, niin siihen silmien väliseen vuorovaikutukseen se väsymys ei välttämättä vaikuta.

Mutta nyt kun mietin, niin kyllähän se siihen ihan absoluuttiseen näkökykyyn vaikuttaa tietenkin.

Pitää kai vain yrittää nukkua yöllä mahdollisimman hyvin ja lykätä isälle hoitovastuuta yöksi, vaikka se siitä aika lailla kitiseekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän