TTK ja Jarppi! Eikö muiden mielestä hän vaikuta
koomiselta kuntTanssii Anskun kanssa?? En tiedä miksi, mutta joka kerta mä tunnen jotain myötä häpeää tms kun se siellä viipottaa?
Kommentit (11)
oon tosi yllättynyt miten tosissaan hän ottaa! Ja Jarppi on laihtunut ihan hirveästi kisan aikana!
Miksi tunnet myötähäpeää? Sehän on tosi hauska tyyppi. Harjoituksissa molemmilla näyttää olevan hauskaa ja Jarppi on todellakin yllättävän hyvä tanssija.
Jos vertaa Anskun edelliseen pariin, Antti Tuiskuun, samaa seksuaalista särmää ei tietysti tältä parilta löydy, mutta miksi edes pitäisi?
Miksi tunnet myötähäpeää?
En tiedä miksi tunnen niin ja miksi minusta Jarppi näyttää naurettavalta kun tanssii Anskun kanssa..
Kyseisessä ohjelmassa mua häiritsee ylivoimaisesti eniten Toivolan korkeavyötäröiset housut!
ole ainoa, jota nuo housut häiritsee ;)
Kyseisessä ohjelmassa mua häiritsee ylivoimaisesti eniten Toivolan korkeavyötäröiset housut!
ole ainoa, jota nuo housut häiritsee ;)
näköistä, Ansku on ihana, ja tansii todella hienosti, tietty, kun on tanssin opettaja, mutta Jarppi,, huh huh!
Mun mielestäni Jarppi on ollut positiivinen yllätys.