Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten opit saamaan orgasmin yhdynnässä?

Vierailija
14.11.2011 |

Kysymys koskee naisia, jotka eivät ennen saaneet orgasmia yhdynnässä, mutta ovat myöhemmin alkaneet niitä saada. Tarkoitan nyt ilman käsillä kiihottamista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kahdesti saanut orgasmin siten, että mies on mun päällä. Ja silloin siis koko keho on mun päällä, jolloin miehen häpyluu, tai mikä lie miehellä onkaan :D painaa mun häpyä, jolloin tunne on ollut niin voimakas, että olen lopulta saanut orgasmin. Tunne on ihan toisenlainen, kuin klitorisorgasmi! Ja tämä on siis tapahtunut vain kahdesti saman miehen kanssa.

Siihenpä se sitten jäikin, kun erottiin ja nykyään on toinen mies. Mut jospa sitä vielä joskus :D

Vierailija
2/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-rapun kautta koin ekan orkun, siitähän se lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama vaikka kyselisit vesipumpun momenttia kun ei täällä tiedetä siitä mitään, ei osata es tietää että on olemassa semmonen.

Vierailija
4/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on ylipäätään mahdollista? Tuli tässä mieleen että minkä pituisia miesten vehkeet ovat olleet? Onko sillä mitään merkitystä? Miehelläni on "liian" pitkä ja jotenkin kyllä häiritsee saamista kun pitää varoa että ei mene liian syvälle ja satuta mua...

Vierailija
5/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain 12v yhdessäolon jälkeen, en tiedä mitä tapahtui. Ajatukset vaan pitää olla siinä hetkessä.

Nykyään en ees huoli muunlailla saatuja orkkuja, kun tuossa lähärissä aikaansaatu emätinorkku, muut tuntuu niin turhilta.

Vierailija
6/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama vaikka kyselisit vesipumpun momenttia kun ei täällä tiedetä siitä mitään, ei osata es tietää että on olemassa semmonen.

Vierailija
7/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotenkin vaikeaa?

Ei siten tainnut ymmärtää mitä kysyttiin.

Vierailija
8/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotenkin vaikeaa?

Ei siten tainnut ymmärtää mitä kysyttiin.

eivät ulkomaalaiset aina ymmärrä.

Vierailija
9/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloin liikkua alla aktiivisesti, hakemaan oikeaa kulmaa, nostamaan lantiotani ja jännittämään lihaksiani. Päällä ollessa orgasmi tulee todella helposti.

Myös siitä oli apua, kun mieheni osaa hieroa sisältä juuri oikeita hermoja - pinta herkistyy ja orgasmi tulee jatkossakin helpommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän