Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PELOTTAAA.............

Vierailija
14.11.2011 |

hei,

minulla on ongelma. tapailen ihanaa miestä joka näyttää minulle että välittää, käyttäytyy ihanasti, pitää yhteyttä ja huomioi minua. olen itse ihastumassa koko ajan enemmän ja enemmän ja tiedän että hän pitää myös minusta todella paljon. minulla on kuitenkin ongelma, nimittäin pelkään! pelkään NIIN paljon että en ole hänen elämänsä "ykkös" nainen, tuntuu että hän haluaisi jonkun täydellisen prinsessa naisen itselleen ja oikestaan uskon että hän unelmoi eräästä hänen kaveristaan, sillä sain tietää hänen katselleen tytön kuvia minun tietokoneella, sillä aikaa kun itse olin suihkussa. minua ahdistaa!! olen kuulema kaunis nainen, kuulen sitä lähes päivittäin jostain suunnalta, mutta silti koen tämän tytön olevan uhka meidän suhteelle, vaikka toisaalta mies ei käyttäydy lainkaan epäluotettavasti. olen "luonnollisen kaunis" ja tämä toinen tyttö taas hieman keinotekoisen kaunis.. mutta ÄH. onko tämä minun oman itsetuntoni ongelma? en halua edes ottaa tätä puheeksi, sillä jollain tavalla tiedän että tämä on melko naurettavaa, mutta minua pelottaa että hän ei pidä minua yhtä haluttavana jne.... kuin tätä hänen pitkään tuntemaansa kaveria. olen kylläkin rauhallinen ja luotettava ja tämä tyttö pikemminkin "bilehile" jolla on paljon miehiä, joten tiedän myös miehen tykkäävän enemmän minun kaltaisista naisista... kuinka saisin itseni uskomaan että hän haluaa vain minua? vai haluaako hän vain minua? ÄH.... en haluaisi tuhota tätä hyvin alkanutta juttua mustasukkaisilla epäilyillä. olen yrittänyt vain hokea mielessäni, sitä, että "ota tai jätä, minä en miksikään muutu!" - fraasia....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettelisit kappalejaot...?

Vierailija
2/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eh heh auttakaa oikeasti! en kehtaa edes puhua tästä kenellekkään kaverilleni kun tää tuntuu hetkittäin tosi naurettavalta ongelmalta... !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!!!!

Vierailija
4/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin tosta kappalejaosta suosittelisin aloittamaan. Ei jaksa lukea pötköä.

Vierailija
5/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiltti, laita sama teksti mutta kappalejaoilla!!

Vierailija
6/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minulla on ongelma:tapailen ihanaa miestä joka näyttää minulle että välittää, käyttäytyy ihanasti, pitää yhteyttä ja huomioi minua. olen itse ihastumassa koko ajan enemmän ja enemmän ja tiedän että hän pitää myös minusta todella paljon. minulla on kuitenkin ongelma, nimittäin pelkään! pelkään NIIN paljon että en ole hänen elämänsä "ykkös" nainen.

Tuntuu että hän haluaisi jonkun täydellisen prinsessan itselleen ja oikestaan uskon että hän unelmoi eräästä hänen kaveristaan, sillä sain tietää hänen katselleen tytön kuvia minun tietokoneella, sillä aikaa kun itse olin suihkussa. minua ahdistaa!!

Olen kuulema kaunis nainen, kuulen sitä lähes päivittäin jostain suunnalta, mutta silti koen tämän tytön olevan uhka meidän suhteelle, vaikka toisaalta mies ei käyttäydy lainkaan epäluotettavasti. Olen "luonnollisen kaunis" ja tämä toinen tyttö taas hieman keinotekoinen mutta todella kaunis ja näyttävä ja saa varmasti kenet tahansa haluaa!

Onko tämä minun oman itsetuntoni ongelma? En todellakaan halua edes ottaa tätä puheeksi, sillä jollain tavalla tiedän että tämä on melko naurettavaa, mutta minua pelottaa että hän ei pidä minua yhtä haluttavana jne.... kuin tätä hänen pitkään tuntemaansa kaveria.

Olen kylläkin rauhallinen ja luotettava ja tämä tyttö pikemminkin "bilehile" jolla on paljon miehiä, joten tiedän myös miehen tykkäävän enemmän minun kaltaisista naisista... kuinka saisin itseni uskomaan että hän haluaa vain minua? vai haluaako hän vain minua? ÄH.... en haluaisi tuhota tätä hyvin alkanutta juttua mustasukkaisilla epäilyillä. olen yrittänyt vain hokea mielessäni, sitä, että "ota tai jätä, minä en miksikään muutu!" - fraasia...

Vierailija
7/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kappalejaoteltuna suht sama teksti, huomatkaa oon OIKEASTI avun tarpeessa kun suostuin tonki tekee! :D Ja voi olla et toi on hiuka epäselvää tekstii, mut toivottavasti tosta selvii se asian ydin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi