Miksi miespuolinen kaveri suhtautuu vihamielisesti yhteen naiseen?
Se kuulema "haisee kiimaiselle" yms. Jotenkin ärsyttävää että sitä ja sen olemista vahdataan silmät tapillaan ja ite on jotenkin näkymätön miehille. Itse asiassa tämä miespuolinen kaveri ei ole tässä asiassa ihan yksin, siinä on mukana yksi toinenkin mies ja yksi nainen. Oikeasti tilanne on aika kiusallinen, minusta tässä kohteena olevassa naisessa ei sinänsä ole mitään vikaa mutta jostain syystä se on silti otettu silmätikuksi...
Kommentit (14)
sen miehen rinnuksille hyppiny tai sille jotain tissiäs vilauttanu, niin kuulostaa aika sairaalta tommonen kiimasen hajuseksi haukkuminen. Siis siltä, että sillä miehellä on oikeesti joku paha ongelma korvien välissä.
Kuulostaa melkein pelottavalta jollakin tapaa!
terve ihminen ei viljele noin seksuaalisväritteisiä kommentteja muista. Ihan tosi. Olisin erittäin varuillani.
Liittyykö asiaan muuta kuin nimittelyä? Et oikein kerro mitään, kuten joudutko olemaan hänen kanssaan tekemisissä, mistä homma sai alkunsa ym?
Ei tuo kerro mitään muuta kuin miehen henkisistä ongelmista. Millainen ihminen ylipäätään puhuu tuohon tyyliin kenestäkään? Kuulostaa sairaalta, sinuna pysyisin kaukana. Vihamielisesti itseen ilman syytä suhtautuvat ihmiset kannattaa pitää mahdollisimman kaukana.
Valitse jatkossa seurasi paremmin.
narsisti ja haukuttu nainen on nähnyt miehen läpi.
Nainen ei ole tarpeeksi alamainen (sanoo totuuksia joita mies ei voi sietää) ja asetu ruotuun.
Se kuulema "haisee kiimaiselle" yms. Jotenkin ärsyttävää että sitä ja sen olemista vahdataan silmät tapillaan ja ite on jotenkin näkymätön miehille. Itse asiassa tämä miespuolinen kaveri ei ole tässä asiassa ihan yksin, siinä on mukana yksi toinenkin mies ja yksi nainen. Oikeasti tilanne on aika kiusallinen, minusta tässä kohteena olevassa naisessa ei sinänsä ole mitään vikaa mutta jostain syystä se on silti otettu silmätikuksi...
Ja missä yhteydessä tällaista toimintaa tapahtuu? Ja onko sinusta nyt sitten hyvä vai paha, että olet näkymätön miehille jos toista kerran kiusataan kun hän ei ole näkymätön..?
nämä ihmiset ovat ikänsä puolesta aikuisia, tai no, 20+ -ikäluokkaa, nykyäänhän tuo nuoruus tuppaa ilmeisesti vähän venymään. Mua vähän ärsyttää että mä olen miehille ilmeisesti ihan vaan kaveri eikä kukaan ikinä osoita mitään sen kummempaa kiinnostusta, toisaalta mä en kyllä oikein tiedä mistä tuollaisessa "kiinnostuksessa" sitten on kyse...
Ja kostaa tuolla tavalla. Aika idiootti.
mun tietääkseni tuolla kaverillani ei ole mitään varsinaista suhdetta tähän naiseen, että olis koskaan yrittänyt lähestyä sitä tai mitään, eikä nämä kaverit oikeasti ole mitään kusipäitä, tässä suhteessa vain käyttäytyvät oudosti.
Ei siedä naisilta paremmuutta? Ja heti alkaa haukkumaan seksuaalisesti? Sillä on joku pahemmanluokan psykologinen kompleksi. Yäk.
Sinuna ihmettelisin ihan viattomasti, jos tuollaisia heittelee, että "MITÄH, miten joku voi haista kiimalle?" tai "no onpas sulla mielenkiintoinen hajuaisti".
yksi mun miespuolinen ystävä ei voinut sietää mun toista ystävää (nainen) perusteli sillä että tämä mun toinen ystävä on niin teennäinen ja tyrkky/luulee itsestään liikoja. Näillä ei ollut ikinä mitään keskenään. Ja kyllä se mun naispuolinen ystävä sitten kerran mulle sanoikin että outoa että tämä xxx ei näyttänyt mitään merkkejä siitä että olisi ollut kiinnostunut. Tais mun naispuolinen ystävä kohdata ensimmäisen miehen joka ei ollu tästä kiinnostunut.
ja minusta tuo nainen on kyllä kaikkea muuta kuin tyrkky tai sellainen joka kuvittelee itestään liikoja. Se on aika hiljainen, ei tuo itseään mitenkään erityisesti esiin, mutta jostain syystä silti vedetään esiin...
Hyi. Minä en luultavasti hiljaisena kuuntelisi moisia kommentteja ihan asiallisesta työkaverista. Tosin sitten varmaan itekin haisisin kiimalle :D
Kuulostaa oikeasti tosi sairaalle, jos joku sanoo, että toinen haisee kiimalle. Jotenkin terveempää ois sanoa vaikka ihan kusipääksi tms.
Mä tunnustan nyt että mä olen ite tuo kohteena oleva nainen. Kertokaa mulle mistä mä voin oikeasti tietää onko minussa jokin ongelma?
ap