Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istuuko teillä noin 140cm tenavat korokkeella autossa?

Vierailija
12.11.2011 |

Tai jopa istuimessa? Oma mukelo ei pahemmin valita, olen sanonut, että korokkeen voi jättää pois, kun on 145cm pitkä (on nyt 138cm, ikää 8v) ja pitkillä matkoilla laitetaan vielä selkänojakin paikalleen, kun nukahtaa usein niillä reissuilla ja itsekin tietää, että on melko paljon mukavampi nukkua siinä tuolissa...

Tytön joidenkin kavereiden mielestä olen ihan natsihirmu, kun ilmoitan, ettei meillä yksikään alle 145cm istu autoon ilman koroketta ja alle 135-senttiset tällätään istuimeen, jos sellainen vaan on vapaana... Siis ihan hirveetä...

(en silti ajatellut muuttaa mieltäni, mutta kunhan kysyn...)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän autossa suositus korokkeen käyttöön on 145cm:iin asti

Vierailija
22/25 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan viitsi 11 vuotiasta poikaa pakottaa korokkeelle! Se kun on 144cm, eli alle tuon sun jämptin rajan.

Ei kyllä istu tyttökää korokkeella enää, pituutta 135cm, ikää 9v.

En ole kyllä muidenkaan saman ikäisten nähnyt korokkeella istuvan enää.

Itsekkin vielä hengissä olen, vaikka mun lapsuudessa takapenkillä ei ollut edes turvavöitä...

kumpikaan (9 ja 11v) ei ole kyseenalaistanut tuota istumista. 9v haluaa mielummin istua turvavyöistuimessa kuin pelkällä korokkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raja ole 135? Mä jätin pari senttiä ennen rajaa korokkeen pois, koska tytön pää oli miltei katossa, ja siis niskan taakse ei jäänyt mitään tukea, kun takapenkillä ei ole niskatukia.

Vierailija
24/25 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätövaraa on vielä.

En usko että kukaan ystävistäänkään tuota kommentoi eikä lapsi valita.

Vierailija
25/25 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan väärään paikkaan eli kaulaan, jos penkkiä ei pyllyn alla ole. (Saksalainen auto...)