Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdin miehen tänään Prisman vihannesosastolle, nyt itkettää:´(

Vierailija
12.11.2011 |

Oltiin siis ihan tavallisesti siinä ruokaostoksilla, mies istui autokärryssä niin kuin aina (kun tykkää leikkiä ralliautoa ja muuten ei tulis mitään meidän kauppareissuista, kun se vaan juoksentelis ja haluaisi kaikkea..).

No sitten lähdin käveleen maitohyllylle, enkä YHTÄÄN HUOMANNUT, että UNOHDIN sen kärryn ja miehen sinne kurkkujen viereen! Sit kohta kun tuun siihen takasin hädissäni niin siellä on tietysti joku mummo jo huolissaan kyselemässä, että "missäs miehen vaimo on" tai "oletko eksynyt" tai jotain ja oikein mulkaisi mua, kun tulin siihen... Mies ei tästä onneksi ollut moksiskaan, mutta silti jäi itselleni kyllä niin huono-vaimo-fiilis, että nyt olen saanut miehen nukkumaan, niin meinaa vielä itku tulla..

Ajattelen vaan kaikkea, mitä olis voinut käydä: mies olis voinut hätääntyä ja lähteä etsimään mua tai joku olis voinut viedä miehen sillä välin kun mä siellä maitohyllyllä mietin, montako litraa tarvitaan...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil ei mahu ees 14-vuotias.

Vierailija
2/19 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olis voinnu kysellä onko vapaata kassaa tai olis voinnu nostaa kassit hihnalle

myös sitten auttaa raskaiden kassien tyhjentämisessä.

Kai muistit, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin, että lauantai olisi hyvä päivä ja mies saisi sielä juomaosastolta valita oman kaljansa. Ensin meni ihan hyvin, suostui siihen yhteen tölkkiin, mutta äkkäsi sitten ne mäyräkoirat ja muut isommat paketit. Olin erehtynyt sanomaan, että saat valita minkä tahansa ja se meni sitten ottamaan koko salkun! Ja intti, että lupasin minkä vain, ja oikeassahan se oli, kun minä tumpelo en tajunnut etukäteen sanoa, että tölkki eikä laatikko. Oli kamala kiire enkä halunnut, että mies saa itkupotkuraivarin ja heittäytyy lattialle.

No seuraavana lauantaina taas kaljapäivän kunniaksi mentiin niitä tölkkejä katsomaan, niin heti se muisti, mitä oli viikkoa aikaisemmin ostanut ja saanut oikein kunnon kaljahumalan, riekkui vielä sunnuntainakin pöhnäpäissään. Nyt olin tiukkana ja muistutin, että yksi tölkki, ja huutohan siitä tuli. Pidin pintani ja sanoin, että jos vielä kiljuu, jää ilman iltatissiä.

Miten te muut, onko teillä kaljapäivä vai voiko juoda koska tahtoo? Miehen kavereilla kuulemma ei ole ollenkaan niin tarkkaa kuin meillä.

Vierailija
4/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut joku vapaa kassa varmasti. Ei sillä hätää olis ollut

Peukku tälle :)

Vierailija
5/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin ruuhkaista tänään siellä kaupoilla, ettei kukaan vapaa kassa ehtinyt huomata yksinäistä miestäni.

Mutta mies oli kyllä sitten lopulta ihan onnessaan kun ostin sille hyvittelyksi mäyriksen ja ennen nukkumaan laittamista sai vielä tissiäkin.

Ap

Vierailija
6/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin, että lauantai olisi hyvä päivä ja mies saisi sielä juomaosastolta valita oman kaljansa. Ensin meni ihan hyvin, suostui siihen yhteen tölkkiin, mutta äkkäsi sitten ne mäyräkoirat ja muut isommat paketit. Olin erehtynyt sanomaan, että saat valita minkä tahansa ja se meni sitten ottamaan koko salkun! Ja intti, että lupasin minkä vain, ja oikeassahan se oli, kun minä tumpelo en tajunnut etukäteen sanoa, että tölkki eikä laatikko. Oli kamala kiire enkä halunnut, että mies saa itkupotkuraivarin ja heittäytyy lattialle.

No seuraavana lauantaina taas kaljapäivän kunniaksi mentiin niitä tölkkejä katsomaan, niin heti se muisti, mitä oli viikkoa aikaisemmin ostanut ja saanut oikein kunnon kaljahumalan, riekkui vielä sunnuntainakin pöhnäpäissään. Nyt olin tiukkana ja muistutin, että yksi tölkki, ja huutohan siitä tuli. Pidin pintani ja sanoin, että jos vielä kiljuu, jää ilman iltatissiä.

Miten te muut, onko teillä kaljapäivä vai voiko juoda koska tahtoo? Miehen kavereilla kuulemma ei ole ollenkaan niin tarkkaa kuin meillä.

tahtoo vähän olla semmonen että tuppaa menemään överiks meilläkin. Joskus tahtoo iltatissin jo päivemmällä ja salaa esim vaatehuoneessa. ollaan nyt yritetty pitää kaljapäivä lauantaina. Yleensä haetaan kaljat perjantaina. Mies saa laittaa muutaman kaljan tyynyn alle että saa sit herättyään ne. Valitettavasti usein menee niin että koko lauantaipäivä tahtoo sitten mennä siinä pikkuhiljaa tissutellessa niitä tölkkejä. Ruoka onneks maistuu. Pitäiskö alkaa antaa kaljaa vast alkuillasta?

Vierailija
7/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eksyä kaljahylle! Mietipä sitä ja häpeä!

Vierailija
8/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos olisi ehtinyt autotarvikehyllyille...

Vierailija
9/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä jäi kurkku ostamatta, ja varauduin keksimään jotain muuta mitä vois käyttää..

Vierailija
10/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysellä onko vapaata kassaa tai olis voinnu nostaa kassit hihnalle

Vierailija
11/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa aina just jotain tavaroita kärryyn salaa. Kerran laittoi DVD:n sinne autokärryn "jalkatilaan" ja se tietty piippas sitten kassojen jälkeen niissä hälyttimissä. vähän olii noloo vartijan kanssa selvitellä tilannetta...

Mut jaksuja sulle. Toi on käyny meille kaikille.

Vierailija
12/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän mieheni melooni-tiskin viereen. Siinä se tuntuu viihtyvän kaikista parhaiten. On sitten rauhallista etsiä muut tarvikkeet, eikä tarvitse kuunnella sitä väsynyttä kitinää.

Vierailija
13/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt teistä miehensuojeluilmoituksen.

Vierailija
14/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein Prismojen yhteydessä on sekä ravintoloita A-oikeuksin että ihan Alkojakin. Niin että mieti mitä tuhoa mies olisi voinut saada aikaan jos sinne asti olisi ehtinyt.

Miehillä on myös luontainen tarve puristella meloneita, omppuja tai kirsikkatomaatteja vähän luonteenpiirteistä riippuen, joten kyllä vartioimatta jätetty mies saa ihan hedelmäosastollakin pahaa aikaan.

Vierailija
15/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se maailman kamalin tunne, kun huomaa, että äsken vieressä ollut mies ei ole enää siinä. Ruokakaupassa voi vielä olla varma, että mies on matkalla kaljahyllylle, mutta jossain Prismassa olisin ihan paniikissa.

Meidän pikkumies on jo harjoitellut kännykän käyttöä, mutta se joskus aina unohtuu. Tai sitten ei vaan malta vastata kun on leikki kesken tai tekee tuttavuutta jonkun vieraan naisen kanssa.

Vierailija
16/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman vihannesosastolle. Se jää arpomaan niitten kurkkujen kanssa ties kuinka kauaksi aikaa.

Vierailija
17/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut joku vapaa kassa varmasti. Ei sillä hätää olis ollut

Vierailija
18/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässyt onneksi minun mieheni tippumaan sohvalta, kun meillä on olkkarissa sellanen pehmeä matto, jolla yleensä makoilee. Mutta ai kauhia, tota Alkoa en ollut yhtään ajatellut, sehän olis voinu tosiaan sinne eksyä..

Kiitos melonivinkistä, uskoisin että voisi toimia meilläkin.

Ap

Vierailija
19/19 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen oltiin miehen kanssa cittarissa, ja kaikki meni aika hyvin, paitsi kun se lähti juoksemaan makkarapaketin kanssa , hihitteli vaan enkä meinannu saada sitä kiinni. No sitten kaljahyllyllähän alko taas se jumalaton taistelu, mä ilmotin ettei meille tule kaljaa, paitsi jos se on koffia. Mies laitto sit itkupotkuraivarin siinä lattialla pystyyn ja vaati sandels-laatikkoo, joka siis on tosi kallis. Mä en vaan heltynyt; oon tosi ylpee itsestäni. Mun oli pakko raahata se mies kesken ostosreissun autoon. Kotona pidin kylää semmosen puhuttelut, jotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi