Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi niin mieli kostaa exälle vokottelemalla

Vierailija
12.11.2011 |

se uudestaan ja jättää se sitten kun kuvittelee olevansa onnellisimmillaan. Se jätti mut vauvan kanssa, kun kohdalle osui hemaiseva nainen. Sanoi itse noin. Nyt se vonkailee mua takas ja vaan mietin miten "puukottais" sitä kunnolla. Vähän lapsellista, mutta niin houkuttelevaa. Nautin jo siitä, kun se sanoi mun olevan mahtava ihminen sekä arvostavansa minua ja mä vaan hymyilin sille miettien, että luoja miten oksettava molopää ja se pelle ei tajua yhtään mitä mun päässä pyörii..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta, jäätkö kuitenkaan tilanteesta onnelliseksi? Teillä on pieni lapsi..käyttäydy aikuismaisesti, sano kaikki tunteesi ja kerro, että olet vain ja ainoastaan lapsen asioiden tiimoilta tekemisissä miehen kanssa.

Uskon,että elämä hymyilee sinulle vielä, pian ja silloin voit huokaista, ja olla ylpeä itsestäsi että hoidit asian tyylillä!

Tsemppiä elämäänne!

Vierailija
2/2 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta, jäätkö kuitenkaan tilanteesta onnelliseksi? Teillä on pieni lapsi..käyttäydy aikuismaisesti, sano kaikki tunteesi ja kerro, että olet vain ja ainoastaan lapsen asioiden tiimoilta tekemisissä miehen kanssa.

Uskon,että elämä hymyilee sinulle vielä, pian ja silloin voit huokaista, ja olla ylpeä itsestäsi että hoidit asian tyylillä!

Tsemppiä elämäänne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi