Omat seksihalut täysin kateissa..siis täysin. Ja olen vasta 23v.
Miehellä haluja on vaikka kuinka, joka päivälle, itsellä jatkunut näin jo monena vuonna.seksiä todella harvoin ja sekin useimmiten niin että tyydytän miehen kädellä tai suulla, koska itse yhdyntä ahdistaa minua ja tuntuu pahalle väkisin..en halua että mies koskee minuun,en tykkää kun joskus ohimennen hipaisee peppua tai yrittää vähän rintaa kouraista..puutteessa kun on...syön mieliala lääkettä joka vie kyvyn saada orgasmia ja ylipaino vaikuttaa omiin seksihaluihin,häpeän kroppaani ja kunto on huono. Tällä hetkellä tuntuu että haluaisin elää seksittömässä suhteessa,kunpa ei tarvitsisi stressata siitä, mutta joka päivä mietin että olisipa minulla normaalit halut,ihminenhän on myös seksuaalinen kokonaisuus..paina mieltä kovasti.samassa tilanteessa olevia?
Kommentit (2)
Olen todella ihanassa parisuhteessa. Rakastan paljon miestäni. Hän on ihan komea mielestäni, ja kaikki kohdillaan ;) osaa tyydyttää naisen.
Mulla on välillä tosi kuivia kausia. En halua vaikka haluaisinkin. Mies haluaa paljon enemmän.
Olen myös lihonut paljon viime kuukausina.
Joskus kun suostun, sen jälkeen taas haluan ja haluan. Mutta pikku hiljaa seksihalut vaimenee ihan nollaan. Mulla ei ole niin paha kuin sinulla, mutta osaan ehkä vähän ymmärtää sinua.
Voimia sinulle!
että mies on mielestäni komea ja hyvä kroppainen, ja hyvä seksissä, on aina sujunut hyvin ja osaa tyydyttää minut, mutta en vain halua...vaikka kuinka yritän :(((Ap