Vauvakuumeilijat, ovatko puolisonne yhtä mukana kuumeilussa
vai kuumeiletteko pääasiassa yksin ja mies on "suostunut" lapsen yrittämiseen tai on siinä mukana suht innostuneesti, muttei läheskään niin innostuneesti kuin te itse? Tai ei ole suostunut vielä ollenkaan?
Kommentit (3)
esikoista vuorotellen. Ei oikein osattu päättää, että aletaanko yrittämään raskautta, niin vuoroviikoin tai -kuukausin jompi kumpi oli ihan innoissaan ja toinen toppuutteli.
Sitten kun oli tosi kyseessä ja alettiin yrittämään, oltiin molemmat kyllä innostuneita, mutta ei tuo mies tainnut olla ihan niin tohkeissaan kun minä! :D Vaikea se ehkä miehen on ollakaan niin innostunut, kun sen raskauden tuntee ja näkee konkreettisesti niin paljon myöhempään, kun mitä nainen... Ja ainakin minun miehellä on huono mielikuvitus omaani verrattuna, joten hän ei haaveillut ja kuvitellut oikein mitään vauvaan liittyvää vielä raskausaikana. Sitten kun masu oli jo tosi iso, oltiin kyllä molemmat innoissaan ja mies silitteli vauvaa mahan läpi.
Täysin myyty se oli vasta kun sai vauvan syliinsä ekaa kertaa.
Miten saisin miehen haluamaan lasta? Perimmiltään haluaa mutta kun pitäis puhua asiasta hän sanoo, etät eikö näin ole nyt hyvä olla? Eli me kahdestaan. Mitä teen?
tilanne on se, että mies kuumeilee neljättä lasta täysillä ja mä olen vähän vastahakoinen. Esikoista mä puolestani kuumeilin miestä enemmän.