Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin mieheni kanssa eilen juhlissa, joissa tapasimme sekä uusia että tuttuja ihmisiä

Vierailija
11.11.2011 |

kummankin työuran varrelta. Olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta ja en muista vastaavanlaista tilaisuutta, jossa olisimme olleet yhdessä. Sekin oli outoa, mutta outoa vasta oli se, että mielestäni mieheni oli varsin ylimielinen, "nenäkäs" ja jopa hyökkäävä, kun seurasin "small talkia" siinä vieressä. Jotenkin siis ihan uutta minulle, vaikka olemme olleet näin kauan yhdessä!! Ja tuli jotenkin ihan oksettava olo, kun keskusteluja seurasin... tunnenko ollenkaan miestäni?!?! Vai johtuiko hänen käytöksensä siitä, että minä olin siinä kuuntelemassa? Selittäkää, pliis!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on erilaisia erilaisissa tilanteissa. Jos ette tuollaisessa tilanteessa olleet ennen olleet, niin ei ihme että tuli yllätyksenä. Mutta mitä väliä, miten mies käyttäytyy tuollaisessa paikassa, jos ootte tollasissa kerran kymmenessä vuodessa. Eiköhän tärkeempää oo se, millanen mies on noin niinkuin arkena.

Vierailija
2/7 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten kanssa oloaan kotoisaksi, turvalliseksi ja mukavaksi ja käyttäytyi siksi näin. Peittääkseen epävarmuuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoja kutsuttuja pareja siellä. Ja olinkin sitten loppuillan juttelemassa muualla ja mies jatkoi omia juttujaan:-)

ap

Vierailija
4/7 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käyn mieheni kanssa samoissa juhlissa, niin emme tosiaankaan vietä siellä aikaa yhdessä. Kyllä me saamme nyhrätä keskenämme ihan riittävästi muulloinkin, juhlissa vietän aikaa muiden ihmisten kanssa. Ihan sama vaikka oltais menty yhtä matkaa.

Vierailija
5/7 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten se oli hänen työminänsä, jota sinä et tunne?!

Vierailija
6/7 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen tosi hyökkäävä...

ap

Vierailija
7/7 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhtautuu kriittisemmin uudessa seurassa. Katselee ikäään kuin toisten silmin puolisoa (vaikka toiset saattavat suhtautua ihan normaalisti). Vähän sama kuin oma koti. Se on ihana ja rakas ja sitten kun tuo sinne jonku uuden ihmisen käymään niin itse katselee että onpa toi sohva kulahtanu ja ikkunat kaipaa pesua.

Ja toisaalta, ihmiset voivat olla hyökkääviä kun ovat epävarmoja.

Puhuitteko asiasta miehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi