jäljet miehen selässä
ihan niinkuin kynsillä revitty. kysäisin ohimennen niistä ja suuttuu ja sanoo ettei tiedä mistä on tullut. oikeastaan sillä on aina tasaisin väliajoin jotain ihme jälkiä siellä..ja koskaan en oo vihjannut että onko sulla toinen..
Kommentit (14)
jos se silti siellä reissuhommissa loukkaa itseään ja toisaalta runkkaathan sinäkin yksin ollessa useasti, kamerasta näkee :)
ja jos joku on vainohrhainen niin mun mies. mulla on kuulemma siellä koulussa jossa käyn niin varmasti joku mies..
Rasvaa sen selkää ja munat riittävän usein.
eli jatkan että se pettää ja aattelee että sinäki petät!
se käy saunassa..ja seksiä saa multa ihan tarpeeksi.
aivan kuin joku olis imassu. Mies yövuorossa ja yksin nukuin ja raskaanakin olen vielä. En kyllä tiedä miten tuli.
Joku vainoharhanen olis kyllä ottanu hepulit.
Abduktiothan jättävät usein merkkejä, mutta myös persoona yleensä muuttuu. Syökseekö miehesi esim sellaista alien-limaa jostain paikasta?
on joskus jäänyt luotiliiveistä vähän raapimajäljen näköisiä jälkiä selkään. Tuli vaan mieleen jos ap:n mies joutuu käyttään työssään.
joskus raapinu itteeni selästä ku on kutittanu ja jäljet näyttää just ap:n kuvaimilta. Mutta onko jäljet sellaisessa kohtaa mihin oma käsi ei yllä?
pariksi päiväksi raapimajälkien ilmestymisen jälkeen. Mitä tästä voisi päätellä?
En ole ap.
ootte te hauskoi. ne jäljet on sellaisessa paikassa johon ei mitenkään omilla käsillä yllä. olkoot mitä on, ei voi mitään. t.ap
aivan kuin joku olis imassu. Mies yövuorossa ja yksin nukuin ja raskaanakin olen vielä. En kyllä tiedä miten tuli.
Joku vainoharhanen olis kyllä ottanu hepulit.
...merkiksi sulle...minkä ikänen mies?