Kampaajia paikalla? Värjäsin hiukseni pilalle, mitä nyt tehtävissä? :´(
Oma värini on maantienharmaa, johon olen ottanut kampaajalla aina raitoja. Olin tyytyväinen siihen, mutta nyt ei olisi ollut varaa mennä kampaajalle joten päätin tehdä itse raitoja... okei, opin etten enää ikinä tee niitä itse!! Tulos: punertavan kellertävät (pidin ainetta maximiajan) epätasaiset, paksut ja luonnottoman näköiset raidat, näyttää melkein kuin koko pää olisi vaalennettu, mitä nyt sieltä täältä pilkistelee omaa väriä joka näyttää tummemmalta kuin onkaan :(( Karseaa! Edellinen look oli niin luonnollinen ja tyyliini sopiva, ei rumaa tyvikasvua ym. Mutta mitä ihmettä nyt teen, mitä kampaaja voisi hiuksilleni tehdä? Vaaleahkona haluan pysyä, mutta en siedä tyvikasvua enkä muutenkaan tätä kamalaa "halvan" näköistä vaalennusta!!
Kiitos jos joku jaksaisi ehdottaa mitä tehdä..
Kommentit (5)
tai ostat jotain tummempaa väriä ja värjäät itse, mutta sekin on varmaan aika epätasaista, mutta ei keltainen. Kokeile sellaista kuparin punaista.
Pidät hiukset kiinni vaikka juuriletillä.
ihan vihoviimeinen virhe on lähteä itse enää muuttamaan värjäyksellä tai värin poistolla. Menet vain ojasta vielä pahempaan allikkoon. Sulla on tasan 2 vaihtoehtoa, joko annat kasvaa ja pidät kiinni tai marssit kampaamoon ja pyydät neuvoja.
Mutta jos kampaaja vaikuttaa erittäin epävarmalta, älä anna tehdä mitään. Myöskään liian varmaan kampaajaan ei kannata luottaa. Nimittäin jos on sössinyt tukkansa ihan järkyttäväksi, ei siitä saa kaunista kuin kasvattamalla uusi tilalle. Siitä voi korkeintaan tehdä siedettävämmän.
Ps. saanko kysyä että mikä ihme sai sinut juhlakauden alla leikkimään kotikampaamoa?
jos haluat itse kokeilla niin ainoa vaihtoehto on vetää tummempi väri koko tukkaan niin saat tasoitettua noita läiskiä. Kampaaja voisi tehdä tummempia raitoja noihin läiskiin niin tulisi kivan näköinen raidoitettu lopputulos.
Pitäisikö raidat tehdä hupulla vai foliolla vai miten..? Minulla on "vakkarikampaaja" jolla tykkään käydä, mutta hän on hmmm... "vanhempi" joten raidat on mulle tehnyt aina hupulla ja ei ehkä toimi kaikessa kuin nuoremmat, mutta pidän hänestä ja kampaamon rauhallisuudesta ja siksi hänellä käyn. Mutta siis tässä tilanteessa.. onnistuuko hupulla tummemmat raidat tähän?
Minulla aika pitkät hiukset.
ap
sitä kantorakettien polttoainetta tukkaas jota käytetään muun muassa sellumassan ja tekstiilien valkaisuun ja desinfiointiaineena lääke- ja elintarviketeollisuudessa.