Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin noita teiniäitien blogeja.

Vierailija
10.11.2011 |

Voi miten käy lapset sääliksi. Kakarat purkavat vielä blogiinsa teini-ikänsä uhmaa ja kaiken keskellä vauva joutuu kasvamaan :( Kamalaa luettavaa, miten äidit pitävät lapsiaan taakkana.

Ihan tosissaan, onko maailmassa teini-äitiä, joka olisi oikeasti kypsä kasvattamaan toista ihmistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu varmaan nyt siitä kuinka vanha? ite oon 20 ja mulla on 2 lasta. samalle miehelle :) joo, asutaan yhdessä. En kiistä etteikö välillä olisi rankkaa jne. Mutten usko, että sellaista äitiä löytyy jolla ei koskaan meinaisi kiehahtaa? vaikka ikää jo olisikin.

Vierailija
2/5 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu varmaan siitäkin että mitä blogeja luit. osa teiniäiti blogeista onkin aika kamalia, mutta kyllä mä oon törmännyt hyviinkin. jotkut suhtautuu näihin järkevämpiinkin bloggareihin tosi nuivasti vain heidän ikänsä takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja sit ei kaikki teiniäidit läheskään pidä mitään blogia, niin aivan turha on yleistää.

Vierailija
4/5 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://nastysi.blogspot.com/

Muutenkin olen löytänyt vain lähinnä "se etten imetä ei tee musta huonoa äitiä" ja "who cares jostain kantoliinoista ja kestovaipoista?!!"

Kamalan epäkypsää ja suorastaan kapinahenkistä oman pienen lapsen kustannuksella.

ap

Vierailija
5/5 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi silti yleistää. ei ne kestovaipat tee kenestäkään kypsempää ( suurin osa vissiin ei käytä esim 30v äideistäkin.)

eikä kaikki läheskään myöskään imetä. joten ei tee huonompaa..

ja sitten vielä sekin, etten nyt jaksa kirjoittaa täydellistä tekstiä, ei sekään kerro mitään?

meillä kuitenkin imetin toista lastani 5kk ja toista 2viikkoa. toisella käytettiin kestovaippoja.

T: edelleen se 20v, 2 lapsen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi