Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinin opolla taitaa olla stressinhallintaongelmia? - ov

Vierailija
10.11.2011 |

Siis kyse ysiluokkalaisesta pojasta ja kyseessä eräänlainen vanhempainkeskustelu, kun pojalla ei kovin hyvä keskiarvo ja pähkäilee, missä jatkaa opintojaan jne. jne.

Menin eilen sovittuun aikaan paikalle, toinen vanhempi tuli luokasta ulos ja minä sinne sisälle. Opo istuu siellä ja huokailee ja raapii päätään ja sitten aletaan jutella. Päästään asiaan niin yhtäkkiä nousee ylös ja karjuu että "kuule tiätkö että mua ei sitten perkele yhtään kiinnosta mihin kouluun teiän poika menee, kyllähän noi asiat pitää pystyä päättämään perheessä". Sit opo juoksee luokasta ulos ja mä jään istumaan ihan äimän käkenä.

Kun menen kattomaan käytävälle, ketään ei näy missään. Huhuilen vähän aikaa ja menen sitten hölmönä luokkaan istumaan ja odottamaan, eikä ketään tule paitsi hetken päästä jonkun toisen teinin vanhempi. Lähdettiin sitten yhdessä pois kun opoa ei kuulunut vartinkaan päästä.

Ja kyseessä siis vähän yli nelikymppinen nainen, jota ainakin teini kehunut että on ihan kiva. En sanonut teinille mitä tapahtui, pitäskö nyt kuitenkin ottaa yhteyttä opoon Wilman kautta? Tosin kyllä jo aamulla katsoin eikä ole mitään viestiä laittanut ja selittänyt kesken jäänyttä tapaamista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret on niin törkeitä nykyään etten yhtään ihmettele että opettajilla on pinna tiukalla

Vierailija
2/3 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku isompi ongelma, loppuunpalaminen tms. Se voi hyvinkin olla sairauslomalla tänään eikä sen vuoksi ole laittanut viestiä, tai sitten se ei nyt kykene sellaiseen. Kurjaa, mutta opettajilla, varsinkin yläasteella, ei varmasti ole helppoa töissä. (t: yhden törtteöilevän teinin äiti)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opolla on jokin iso ongelma tai suru, joka esti häntä hoitamasta työtilannetta. Teistä se ei ainakaan johdu.